تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۴۷۲۰۳
تعداد نظرات: ۸۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساعت کار جدید ادارات خوزستان اعلام شد / پنج‌شنبه ها همچنان تعطیل
ساعت کار اداری را روزهای شنبه تا سه شنبه هفت و 30 دقیقه تا 16 بعدازظهر و روزهای چهارشنبه را از ساعت هفت و 30 دقیقه تا 15 و 30 دقیقه بعدازظهر اعلام شد/ روزهای پنج شنبه برابر ابلاغیه‌های قبلی کماکان تعطیل است / در این بخشنامه عنوان شده که ساعت شروع به کار بانک‌ها مطابق مصوبه شورای هماهنگی بانک‌های استان تعیین خواهد شد ضمن آنکه ساعت شروع و پایان کلاس‌های درس در اوقات صبح و بعدازظهر با نظر مسئولان سازمان آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان مشخص می‌شود
استانداری خوزستان، ساعت کار جدید اداره‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان را اعلام کرد.

ساعت کار دستگاه‌های اجرایی، اداره‌ها و موسسات وابسته به دولت را از اول مهر‌ماه سال 1392 به استناد بند سه تصویب نامه شماره 89881 ت 34747 ه مورخ 28 اسفند‌ماه 1384 و تصمیم هیئت وزیران اعلام شد.



استاندار خوزستان با صدور بخشنامه جدید ساعت کار اداری را روزهای شنبه تا سه شنبه هفت و 30 دقیقه تا 16 بعدازظهر و روزهای چهارشنبه را از ساعت هفت و 30 دقیقه تا 15 و 30 دقیقه بعدازظهر اعلام کرد.

در این بخشنامه تصریح شده روزهای پنج شنبه برابر ابلاغیه‌های قبلی کماکان تعطیل است.

حجازی در این بخشنامه عنوان کرده که ساعت شروع به کار بانک‌ها مطابق مصوبه شورای هماهنگی بانک‌های استان تعیین خواهد شد ضمن آنکه ساعت شروع و پایان کلاس‌های درس در اوقات صبح و بعدازظهر با نظر مسئولان سازمان آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان مشخص می‌شود.

در ذیل این بخشنامه عنوان شده که ساعت شروع کار در شرکت ها و موسساتی که مجاز به تعطیلی در روزهای پنج شنبه هستند با رعایت ساعت کار مقرر در هفته خواهد بود و ساعات شروع و پایان کار در واحدهای تولیدی، صنعتی، صنفی و خدماتی و موسسات درمانی با رعایت مقررات مربوطه بر اساس شرایط کار از سوی دستگاه‌های مربوطه و مسئولان ذیربط تعیین و اعلام می‌شود.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۸۳
مهرانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
5
6
تو رو خدا به ما مادرهای شاغل هم فکر کنید مگه بچه های ما چه گناهی کردند که باید گرسنه و سرگردان بمونن تا ما برسیم خونه.
ما کی برسیم خونه؟کی نهار بخوریم ؟ کی به درس بچه هامون برسیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
پنجشنبه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
6
6
من و خانمم تایم کاریم مثل هم تکلیف بچه هامون چی میشه این وسط.
نهار رو اداره ها تامین می کنند؟؟؟ چرا به این چزا فکر نکرده تصمصم میگیرند.
خدایا چقدر باید به ما ظلم بشه. دیگه خسته شدیم از این بی عدالتی ها.
شكرانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
5
6
سلام واقعا استاندار محترم نمي خواهند يك فكري براي مادران شاغل بكنند ما جمعي از مادران نگران هستيم كه نمي دونيم بچه هامون را از ساعت 13 تا 16 كجا بگذاريم تورا به خدا يك تبصره اي براي ما بگذاريد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
استعفا
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
3
2
یه فکری بکنید تو رو خدا به بچه های ما فکر کنید.
مگه خودتون بچه ندارید ای بابا انصاف داشته باشید.
کارمند شهرداری اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
3
1
با سلام لطفا به این نکات توجه شود:
1- شهرداری از نظر منابع مالی ضعیف است و قادر به تامین هزینه نهار نیست.
2- تعدا کثیری از پرسنل شهرداری خانم و دارای فرزند هستند.
3- اگر قرار است هزینه نهار داده شود. لطف کرده و از ساعت کاری کم شود و نهار ندهند.
ما پرسنل قراردادی که حق بدی آب و هوا نمیگیریم نباید فکری به حال ما شود و در ساعت کاری کاهشی صورت گیرد.
4- سخنگوی کشور گفت 8 تا 16 چرا شهرداری شده 7:30 تا 16
کی به ما جواب خواهد داد.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
4
1
با چراغ باید به دنبال احمدی نژاد بگردید کارمندای دولت.......
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
1
2
پس نهار چی می شه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
رستوران
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
1
6
سلام
این نامه استانداری خوزستان رونگاه کنید
http://s2.picofile.com/file/7945680107/Picture_008.jpg
ماخوزستانی ها باید تا4 سرکار باشیم بهمون نهار ندن ولی تهرانی هاتا2:30 سرکار باشن ونهار یا پول غذا بهشون بدن این چه عدالتیه
لطفا منعکس کنید
به اونا نهار بدن اشکال نداره به ما هم بدن یا حداقل پولشو بدن

غذا مهم نیست این تبعیضها نامردیه
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
1
3
در تهران غذای کارکنان را میدهند ولی در اهواز خیر. کار کردن در اب وهوای اهواز با تهران فرق میکند . بهتر است بجای تقلید و الگوبرداری کورکورانه نتیجه مثبتی ندارد. ای کاش استاندار خوزستان در الگو برداری از سایر امور هم به این سرعت عمل میکرد.
مادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
1
1
بابااین چه کاریه!بچه های ماچه گناهی کردن که بایدتاساعت4توی مهدبمونند!ساعت کاری رو تاساعت2بزاریدوپنجشنبه هاروتعطیل نکنید.آخه پنجشنبه ای که برای انجام کارهای اداری تعطیل باشه به چه دردی میخوره؟
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
1
2
واقعآ در ادارات ما بعد از ساعت 14 کارائی به صفر می رسد . و تنها انرژی برق از طریق کولر ، کامپیوتر و لامپهای روشن هدر می رود که باید به همه اینها استفاده شخصی از خطوط تلفن اداری جهت برقراری تماسهای شخصی اضافه گردد . تعطیلی ادارات در ساعت 14 هیچ گونه نقصی در روند تولید ناخالص ملی یا استانی ایجاد نمی کند .
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
1
2
بعد از ساعت 14 تنها اتلاف انرژی می باشد.زجراور است.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
1
4
واقعاً باید بعد از ساعت دو کلیه کارمندان را از اداره خارج کرد.باید همه بروند خانه.کارایی که ندارند هیچ فقط ایجاد هزینه می کنند.فضولی و سرک کشیدن در کار همدیگر.غیبت و دادن تزهای و طرحهای گوناگون.بعد از ساعت دو چیز دیگری جز این موارد وجود ندارد.
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
0
3
سلام اقای استاندار برای سلامت افراد هم فکری کردید که اداره باید به انها نهار بدهد
هم استانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
0
0
من واقعا برای مسئولین استانداری متاسفم که کورکورانه تقلید می کنند. شرایط خوزستان کاملا خاص است.از ساعت 2به بعد کارایی ادارات صفر است و فقط اتلاف وقت کارمند و انرژی ادارات است.
کارمند شهرداری اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
0
1
زمان دکتر احمدی نژاد عجب تایمی داشتیم! عالی بود هم به خانواده می رسیدیم هم به درس و دانشگاه! الان من کارمند نمی تونم دانشگاهم برم و کلا همه ی روز سر کاریم!! بعدش جالب این هست من که کارمند شهرداری اهوازم از ساعت 7 بزنم بیرون تا 4 عصر بدون نهار؟؟ مگه میشه ؟ مگه ما ربات هستیم آدمیم!! فردا ساعت 4 من نهار نخورده سر کار چه کنم؟؟؟
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
0
1
سلام

در تمام دنیا در پایان هفته دو روز تعطیل است و اکثرا ساعت کاری 44 ساعت است پس طول مدت ساعت کاری درست است و تعطیلی دو روز پایان هفته صحیح ، بهتر است برای مشکل نهار کارکنان ، و تنظیم ساعت شروع مدارس فکری شود و مانند همه دنیا برای آن برنامه ریز نمایند در ژاپن و خیلی از کشورهای دیگر مدارس پیش از ادارات شروع می شوند که کارکنان بتوانند بچه ها را به مدارس برسانند و بعد به سر کار بروند و بعد از ساعت کاری ادارات مدارس تعطیل می شوند که کارکنان بتوانند دنبال فرزندان خود بروند پس می بینید راه و روش صحیح برای اجرا کردند هست کمی حوصله ، تلاش و مدیریت می خواهد
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
5
1
بسیار کار درستی است تا کی بایدبی خیال باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
2
3
سلام تعطىلى ۵شنبه حق کارمندان است متاسفانه چندتاخانم دام اعتراض دارند
هومن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
4
استاندار محترم ! خوزستان ، آیا شما که دستور دادید تا ساعت 16 ما کارمندان میبایست در محل کار خود حاضر باشیم فکری در خصوص نهار به ذهنتان افتاده است ؟ راستی جناب آقای حجازی شما تا ساعت چند در استانداری هستید و چه ساعتی نهار میل میکنید ؟ هرآنچه که برای خودت می پسندی ............
ماهور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
1
آقای استاندار: چرا تعطیلی بانکها رو تفویض اختیار کردید؟ مگه کارکنان بانکها عضو این جامعه نیستند؟ بانکهای خصوصی برای اینکه سود بیشتری به جیب بزنند با کارشکنی اجازه تعطیلی به بقیه بانکهای دولتی ندادند حالا گناه ما کارکنان بانکهای دولتی چیست؟
آقای استاندار باید در این مورد دستوری عمل میکردند ایشان برای هرکاری با تحمیل آن بانکها رو مجبور میکرد حالا چه شد که این یک مورد رو به عهده بانکها گذاشت؟؟؟؟؟؟
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
0
هنوز یه کار کارشناسی شده تو این استانداری انجام نشده که مردم رو امیدوار کنه .
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
0
با سلا م.چرا با اينكار مي خوان همه كارمندان يه مشت بچه بي تربيت بار بيارن وقتي پدر و بخصوص مادر از صبح تا شب(يادتون نره چند وقت ديگه 5و30 اذانه)سركارن كي بايد تربيت بچه ها رو برعهده بگيره! با نخواستيم 5شنبه تعطيل باشه لطفتون موجب ضرره
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
0
هومن جان با نظر شما موافقم
درضمن یه کاری کنید واسه خانوم ها حداقل تایمشون نسبت به اقایون کمتر باشه که بتونن به ناهار و بچه ها شون برسن
مهرانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
0
آقای ناشناس برات متاسفم باید مادر باشی تا بفهمی . اینجور که مشخص درک این مسائل به درک شما نمی رسه.
آقای مهدی کاملا درست گفته شما دوست دارید تا اون ساعت تو اداره باشید تا توی کار مردم تجسس کنید.
تو از اون آدما هستی که فقط از بودن تو اداره برای گرفتن پول مفت خوشت میاد.حق ماشین و حق نهار و ....
بی انصاف
آتنا
|
Germany
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
0
لطفا فکری برای خانم های شاغل وفرزندان آنان نیزبمانید ازطرفی دم ازحمایت خانواده ومادران می کنید ازطرفی دیگر این ساعت کار ی را اعمال میکنید امیدوارمزودتر استاندار تغییر کند
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
0
باسلام خدمت استاندار محترم خوزستان
من و همسرم هر دو کارمند هستیم تربیت فرزندانمان چی میشم آیا فکری جهت تکریم خانواده شده بیشترین قشر کارمندان این استان زن تشکیل می دهد آیا فکر به حال اینها شده لطفاپنچ شنبه ها طبق روال سالهای گذشته روز کاری اعلام شود تا از ساعت کاری در طول روز کاهش یابد پس از این به بعد باید جلسه در خصوص کمتر شدن آسیب فرزندانمان بگیریم چه مزایایی مثل تهران داریم که باید ساعت کاری مثل آنها باشد طبق قانون کار ساعت کاری باید 7.30-14.30 باشد لطفا بررسی کنید
مادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
0
استاندار محترم تو را بخدا فکری به حال ما مادران بکنید که فصل مدارس شروع شده و بچه ها آواره شدند پنچ شنبه کار اداری اعلام کنید و ساعت کاری کم کنیداز طلوع آفتاب تا غروب آفتاب که نشد کار مگه ما زنها چقدر توان کار داریم و باید از داره که رفتیم کار دیگه یعنی خانه داری شروع کنیم کاشکی کمی ما زنها را درک می کردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
0
از اقای استاندار بپرسید خودش برای ناهار چکار میکند همان کار را برای دیگران انجام دهد.
ناشناس
|
Finland
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
0
متشکرم که 5 شنبه رو تعطیل نگه داشتند در مورد خانمها هم میشه بخشنامه کرد که یه ساعت زودتر بیان یا برن.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
1
سلام تصمیم بسیار منطقی وخوبی است که کارمندان دولت وقت بیشتری را با خانواده های خود باشند ولی لطفابه فکر ما کارکنان بانک هم باشید. ممنون
فریده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
0
لطفا کمی واقع بین باش اخه تا ساعت 4 سرکاربودن کی به زندگی تکلیف بچه ها و... برسیم اقای حجازی لطفا تجدید نظر کنید بااین اوصاف دیگه کسی درادارات نمی مانند . بخصوص ما آموزش وپرورشیها می ریم مدارس اخه نه اضافه کاری نه ناهار نه کارانه نه ایاب وذهاب ونه .... کمی منصف باش
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
0
با سلام شما اگه دوست دارید تایم اداری را از 4 صبح تا 10 شب بذارید ولی اینو بدونید که کار مفید هر کارمند حتی زحمت کش بیش از ساعت 8 تا 14 نیسیت و بقیه ساعت فقط جستجو در اینترنت و ... امور دیگه است. بعدش هم مگه این زنای شاغل بدبخت چه گناهی کردند که باید تا ساعت 16 بمونند. و اینکه ما که صبحانه نمی خوریم نهار هم که نباید خورد شام هم که خسته ایم پس خوش به حال آدم های چاق ولی من بدبخت چکار کنم.
حالا این هیچ شما که در مرکز استان سه برابر ما حقوق می گیرید و همیشه می نالید در صورتی که توی شهرستانها داره کارهای مردم انجام میشه و کاری که استان بره برگشتش با خداست. فقط اینو بگم که همه ما با این شرایط جایگاهمون هم در این دنیا توی جهنمیم و هم در آخرت توی جهنمیم چون توانمان بیشتر از این نیست.
امیدوارم مسئولین به تدبیر ما در دولت بی تدبیری و بی امیدی کمی از بچه های دبستانی تدبیر یاد بگیرند!!!!!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
0
آقای حجازی گارگرهای بنایی ساعت 8صبح می روندسرکاروساعت 12به خانه میروند وبعدتا ساعت 14برمیگردند سرکاروتا ساعت 17کارمیکنند برای ما کارمندان نیز به همین منوال حساب کنید وفکر کنید ما کارگرعمله هستسم
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
0
اينهمه خانم كارمند متاهل داريم كسي نبايد به فكرشون باشه!چه جور به بقيه كاراشون برسن كي استراحت كنن!!!!!!!!!
عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
0
باسلام درتهران ازساعت8الی16میباشدچرادر شهرستانهاکه مسافت ادارها بسیا رکم است بایدنیم ساعت زودتروارد اداره شویم
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
0
سلام بهترین فرصت برای مسائل خانواده کارمند روز پنجشنبه است.پس بائد تعطیل باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
0
این دستور دولت 9 چرا در دولت 11 اجرا باید بشه
مهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
1
من یک خانم کارمندم اصلا موافق نیستم به فکر بانوان وسلامت انها باشید تاهم خانه را داشته باشند هم اداره را
بینوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
0
باسلام لطف شما مایه دردسر این کارمندان بینوا است لطفا پنج شنبه ها را روز کاری اعلام کنید و از ساعت کاری بکاهید.کمی خودتان را جای ما کارمندان زن بذارید که باید کار خونه را به دوش هم بکشیم مگ ما رباتیم که اصلا خسته نشیم. فردا بچه های ما تربیت های خیابانی میشن و به دام افراد ناباب می افتند لطفا بررسی بیشتر کنید
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
0
لطفا تصمیمی اتخاذ نمایید تا پنچ شنبه روز کاری اعلام شود یا زنها 1 یا 1.5 ساعت زودتر به خانه بروند
امین علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
0
شرکت نفت،فولاد خوزستان،مخابرات،شرک ملی حفاری ،سازمان برق و....غریب 10الی 15سال است پنج شنبه ها تعطیل می باشد آیا کار آنها عقب مانده اتفاقا این خیلی عالی می باشد خیلی هم دیر اقدام شده است ضمنا در کشورهای شرقی واروپایی 2 روز در هفته تعطیل می باشند
کارکنان ادارات نابعه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
0
باسلام .به اطلاع رئیس اداره کاراهوازمیرسانیم که ماکارکنان ادارات تابعه شرکت آبفااهواز(ویس -شیبان -حمیدیه-ملاثانی)موردبی عدالتی روساومدیرعامل آبفااهوازواقع شده هستیم درحالی که ساعات کاراداری طبق مصوبه استانداری واداره کاربرای تمام دستگاهای استان یکسان می باشدمتأسفانه درابلاغی غیرکارشناسی ماکارکنان راموظف کرده اندکه پنجشنبه درمحل کارحاضرباشیم تاروسای ادارات تابعه حق تعطیل کاری وجمعه کاری دریافت نمایندومارافدای منافع روسای ادارات تابعه کرده اندلذاازرئیس اداره کارواستانداری خوزستان تقاضای رسیدگی به این موردمهم راداریم .
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
0
مالزطرف جمع بزرگ زنان زحمتکش ومنظم ادارات درخواست اعلام روزکاری درپنجشنبه ها را اعلام می کنیم امیدکه دراین روزهای آخرخدمتتان کاری برای بانوان استان انجام دهید(جناب آقای استاندار )
کارمندزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
0
درخبرگزاریها اعلام شده بود که ساعات کار اداری به سال 89 برمی گردد. سال 89 از ساعت 7و30 دقیقه تا 2و30 دقیقه وپنجشنبه ها تعطیل نبود لطفا به این شکل عمل کنید تا بتوانیم به زندگیهامون برسیم درغیراین صورت زندگی ها از هم متلاشی می شود.
بخت برگشته ها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
0
ماازطرف گروه زنان شاغل وشجاع استان دعوت بعمل می آوریم جهت پاره ای مذاکرات حضوری بااستاندار محترم وقت قبلی گرفته شود وبه همه اطلاع داده شودتامشکلات خودرادراین خصوص بازگو کنیم
مهرانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
0
آقا امیر برو سواد خوندن و نوشتنت رو کامل کن بعد بیا نظر بده باید نه بائد.
بلبل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
0
باز هم اشتباه کردی استاندارد
روزهای چهارشنبه تا ساعت 3 کار میکنیم نه 3.30
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
0
آقای استاندار باید در ساعات کاری کارمندان تجدیدنظر کنه، ما خوزستانیها با تهرانیها چه فرقی داریم که اونا ناهار یا پول ناهارشون میدن ولی اینجا در گرما باید تا ساعت 16 بدون ناهار سرکار باشیم؟ لطفاً تجدیدنظر شود...
مهرانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
0
آقایان محترم ما هم با تعطیلی موافق هستیم البته به همان شرطی که بخشنامه ای در خصوص اینکه خانم ها 1 تا 1.5 ساعت زودتر به منزل بروند.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
0
تعطیلی پنج شنبه برای خوزستان واجب است تهران با آن آب و هواش تعطیله تا مردم به شمال برند و تفریح کنند . متاسفم برای کساییکه مخالفند مخصوصا خانمها که ادارت را قرر کرده اند . البته کسی منکر اشتغال آنها نیست ایشان باید متفق القول شوند و درخواست کنند تا ساعت کاری در روزهای دیگر اصلاح شود یا براشون استثنا قایل شوند. در ژاپن و اروپا از ساعت 9 تا 12 و 2 تا 5 تا به راحتی به فرزندان و نهار برسند البته هزینه سرویس و نهار راهم می دهند. راستی چرا شرکت نفت و برخی ادارت و شرکتهای دوالتی هنوز نهار و سرویس دارند ولی ادارت دولتی خیر تازه اختلاف حقوها که بماند انگار ما جز این کشور نیستیم بگذریم،خوزستان یعنی تقلیدکورکورانه از مرکز، پست پرستی و زیر آب زنی این تصمیمات هم از همین تفکرات منشا می گیره ، عامل بدبختیش و بی عدالتی هم همینه
سایه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
0
لطف کنید حالا که ساعت کاری رو اضافه کردید یه کاری هم واسمون بتراشید آخه من بد جور حوصلم سر می ره حوصله وب گردی هم ندارم.
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
0
باسلام لااقل به فکر افزایش حقوق باشید.توآموزش وپرورش کارمنداداره با 20سال سابقه از مدیر یامعاون مدرسه با5شش سال سابقه 300تومن کمترحقوق میگیرد. عدالت هم خوبه چیزیه!
غلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
0
بخاطرفشار کار مرخصی بدون حقوق گرفتم وکاسبی راه انداختم .تورم بالا ساعات کاری بالا حقوق ومزایا کم!!خیلی امیدوارمون کرد دولت تدبیروامید!!ازتصمیمات وبخشنامه های بعدی باید بترسیم!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
0
سوال اقای استاندار کی از دست شما راحت میشویم امیدوارم استاندار بعدی ادمی لایق باشد که قدر این مردم را بداند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
0
باسلام متاسفانه خانوم ها خوزستان همه چىز راباهم میخواهند این انصاف نیست.درتمام اروپا.کشورهای اسىا شرقی زنان تااخرشب مشغول کارند.وهمه دنیا ۲روزدرهفته تعطیل هستند.
عسل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
0
0
مطمئناً این اعتراضا بجایی نمیرسه اما خواهشم از گروه خبری خوز نیوز اینه که شما اصحاب رسانه یه جمع بندی از این نظرات داشته باشید و اونارو به استاندار انتقال بدین.
ازشون بپرسید کدوم یکی از راههای زیر اجرائیه؟
1- کاهش ساعت کاری بانوان
2- تأمین ناهار کارکنان
3- پرداخت هزینه ناهار
4- تغییر در ساعات مدارس
5- تغییر در ساعات ادارات جهت کاهش هزینه از ساعت 2 به بعد
شیوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
0
0
هیچ جا زنان با مردان برابر نیستند، حق عایله مندی و حق اولاد را به ما خانمها نمی دهید ولی برای کار کردن با مردان برابریم، ٌآیا این انصاف است؟
شیدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
0
0
برای ناهارمان که کاری نکرده ایدباید گرسنه باشیم تا ساعت 4 (چون وقتی به منزل میرسیم نای غذا درست کردن هم برای شام و هم ناهار فردا را نداریم)پس لطف بفرمایید خانمها یک ساعت زودتر تعطیل شوند تا بتوانند به خانواده هم رسیدگی نمایند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
0
0
لطفاً در رابطه با ساعات کاری تجدید نظر نمائید
گروهی از کامندان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
0
0
با سلام لطفاً درباره خانم های متاهل کارمند فکر هم کرده اید؟ آیا ما نباید درست زندگی کنیم ؟ کسی که از ساعت 7/30 لغایت 16 در اداره با این همه کارهای دست پا گیر اینترنتی که هر روز مشغله فکری را زیاد مکند و این همه گزارشات و آمارهایی که ادارات با لا دستی میخواهد به نظر شما بعد از ساعت کار جانی برای رسیدگی به امور فرزندان و خانه باقی میماند ؟ آقای حجازی اگر شما همسر شاغل داشته باشید حتماً این مشکلات را درک خواهید کرد . امیدوارم نسبت به بخشنامه تجدید نظر شود .
از شرکت نفت تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
0
0
اینقدر به جون تهرانیها غر میزنید, ساعت کاریتون که از تهرانیا کمتره!

تهران 5 روز هفته رو از 7:30 تا 16:15 سر کار هستند.
ولی برای شما به جای 16:15 شده 16:00 که یک ربع کمتره
چهارشنبه ها هم 45 دقیقه زودتر تعطیل میشوید

ترافیک و آلودگی و مشکلات تهرانیها رو هم ندارید.

ولی همیشه به تهرانیها حسادت میکنید و شاکی هستید...!
مینو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
0
0
آقای استاندار ، شما ماشین در اختیارتون هست ، ناهارتون در فضای خیلی خصوصی میل میشه ، دیگران کارهای مربوطه و حتی منزلتان را انجام میدن ، اضافه حقوق و مزایا شامل حالتون میشه ، شاید سرویس مدارس بچه هاتون را با وسیله نقلیه استانداری هم انجام میشه و .... . اما ما کارمندان جزء چه گناهی داریم که ادارات نه سرویس در اختیارمون قرار دادن نه ناهار میدن ، چای را هم که به دلیل کمبود بودجه خودمان باید بخریم . حداقل فرصتی برای خریدن نان و چای به ما می دادید .

لطفا تجدید نظر بفرمائید و به فکر باقی اقشار جامعه استان خود باشید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
0
0
در همه ادارات یک ساعت وقت ناهار و نماز می باشد . آقای استاندار بهتر نیست این یک ساعت را از وقت اداری کم کنید ؟
از شرکت نفت تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
0
0
اینقدر به جون تهرانیها غر میزنید, ساعت کاریتون که از تهرانیا کمتره!

تهران 5 روز هفته رو از 7:30 تا 16:15 سر کار هستند.
ولی برای شما به جای 16:15 شده 16:00 که یک ربع کمتره
چهارشنبه ها هم 45 دقیقه زودتر تعطیل میشوید

ترافیک و آلودگی و مشکلات تهرانیها رو هم ندارید.

ولی همیشه به تهرانیها حسادت میکنید و شاکی هستید...!
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
1
0
اینقدر فکر شکمتان نباشید یه کمی فکر کارهای عقب افتاده و کار ارباب رجوع باشید چطور کارگرها می تونند 8 ساعت کار سخت بکنند ولی ما کارمندان 8 ساعت کار پشت میزی نمی تونیم انجام دهیم
زنیرو بود مرد را راستی زسستی کجی زاید و کاستی
عسل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
0
0
آقای تهرانی کسی به تهرانیا غر نزده .....مزایای شما تهرانیارو هیچ جای کشور نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
0
0
طبق بخشنامه در صورت کار بیش از 8ساعت دستگاه موظف به دادن نهار می باشد لطفا" بخشنامه را نصفه عمل نکنید بعد استاندار می گوید کار من درست است برای ما یا برای رئسایت در تهران ؟/آیا از مردم خوزستان خجالت نمی کشید...
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
0
0
سلام به همه مادران بیایید همه یک روز را برای اعتراض به این مسئله انتخاب کنیم و جلوی استانداری اهواز تجمع کنیم بچه یک ساله من نوعی و یا مادری که چند تا بچه داره چه گناهی کرده بحث حقوق میشه حقوق خانمها از همه اقایون پایین تره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
0
0
پس این استاندار کی عوض می شه ؟؟؟
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
0
0
من با نظر سارا جون موافقم تاریخ 20 مهر روزخوبی برای اعتراض هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
0
0
آقای استاندار محترم لطفا تعطیل پنجشنبه ها تعطیل لغو شود
تعطیل پنجشنبه ها برا تابستان خیلی مفید است
سامام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
0
0
لطفا خانهمها یک ساعت ونیم زودت ربه منزل بروند تربیت بچه ها در خطر است مادری که خیلی خسته شود به درد بچه های نمیخورد
زرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
0
0
بامینو موافقم
ناتاشا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
0
0
آقا یا خانم ناشناس فتوا صادر نفرمائید پنجشنبه تعطیل باشه ولی ساعت کاری 7ت15 باشد همین و بس
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
0
0
به نظر من این ساعت کاری خوبه ولی اشکال از تبعیض در ادارات استان است ، چرا در اداراتی و شرکتهای مختلف قوانین مختلف است دربعضی از ادارات چه در استان و چه در سطح کشور برای پرسنلی که تا ساعت چهار سر کار هستند نهار میدهند و یا پول آن را سرویس میگذارند ولی در برخی دیگر هیچ خواهشاً همگی برای رفع تبعیض تلاش کنید نه دعوا سر خانوم یا آقابودن یا ساعت کاری.
ترنم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
0
0
تورا به خدا اسم تهرانی ها را نیاورید آنها 4 که تعطیل شوند با آن ترافیک سنگین ساعت 7یا 8شب می رسند بخدا گناه دارند .خسته نباشید تهرانیهای عزیز (ترنم از آبادان)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
0
0
سلام یه زن هرروز ساعت6 بیادباماشینهای عبوری70کیلومتروطی کندتابرسدمحل کارش تاساعت16سرکارباشدودوباره همان مسیروبرگرده وساعت6عصربرسه خونه اقای استاندارمحترم عدالت کجاست واقعاچه فکری داریدکه این بلاروسرمامیاریدبااین مدیران مستبد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
0
0
سلام باور کنید این نگرانی ما از ساعات و نرسیدن به زندگیمان باعث شده که تمام دعامون این باشه که خدا به دل استاندار بندازه پنجشنبه ها را لغو کنه به خدا نخواستیم زندگیمون داره نابود مشه
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
0
0
سلام از وقتی ساعات کاری از 7:30 تا16 شده زندگی کارمندان به هم ریخته وخسته و کوفته به خانه برمی گرذنذ کارایی بسیار کم شده و عملا اساعت 230به بعد بیکارند و ارباب رجوع هم میره و سودی نداره ترو خدا تعظیلی 5شنبه را نخواستیم و تایم اداری کم بشه
:
:
:
آخرین اخبار