تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۴۷۲۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حذف و اضافه دانشجويان منوط به شركت در طرح
ج‍زئيات‌طرح"پایش‌سلامت"دردانشگاه‌شهیدچمران
مسؤول مرکز مشاوره معاونت دانشجويی دانشگاه شهيدچمران اهواز گفت: امسال طرح پایش سلامت ويژه دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی، براي همه دانشجويان روزانه و شبانه دانشگاه اجرا می‌شود.
 
 فرخنده دنیوی‌زاده با بيان اين مطلب اظهارداشت: با توجه به تأکید مرکز مشاوره وزارت علوم بر اجراي طرح پایش، این بخش به‌عنوان یکی از مراحل ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید تلقی شده و مراجعه تمام دانشجویان جديدالورود برای تکمیل فرم‌های پایش سلامت ضروری است.
 
وی با اشاره به سابقه اجرای طرح در دانشگاه افزود: طرح پایش در 2 بخش سلامت جسم و روان هر سال برای دانشجویان روزانه ورودی همان سال اجرا شده‌است اما امسال براساس اعلام و تأکید وزارت علوم، این طرح همه دانشجویان روزانه و شبانه ورودي جديد را تحت پوشش قرار مي‌دهد.
 
مسؤول مرکز مشاوره معاونت دانشجويی دانشگاه شهیدچمران اهواز تصریح کرد: كارشناسان مرکز در روزهای ثبت‌نام و تحویل مدارک دانشجویان جدیدالورود، در همه دانشکده‌ها مستقر هستند تا پس از طي مراحل امور آموزشي، کار پایش سلامت دانشجویان را انجام دهند.
 
دنیوی‌زاده با اشاره به همکاری آموزش دانشگاه در اجرای این طرح ادامه‌داد: با توافق انجام‌شده، حذف و اضافه دانشجویان منوط به شرکت آن‌ها در طرح پایش و پر کردن فرم‌هاي مربوطه است.
 
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر پایش سلامت جسم و روان دانشجویان ورودی 92، کارگاه های آموزشی نیز ويژه اين دانشجويان در ماه‌های آغازین سال تحصیلی در سطح دانشکده‌ها برگزار خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار