تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۴۷۲۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بختیاری زاده: همه بايد از ویسی و تيم حمایت کنند
کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان با بيان اين كه انتظار داریم همه از ویسی و تيم حمایت کنند، گفت: این عرف فوتبال حرفه ای است و نبايد تفکر ما جرقه ای باشد و هميشه به دنبال خراب کردن و تغییر مربی باشیم.
 
سهراب بختیاری زاده درباره نوسانات تيم استقلال خوزستان در 10 هفته طي شده از رقابت هاي ليگ برتر  اظهارکرد: به هر حال تمام تیم ها ضعف ها و مشکلاتی دارند اما مهم پایین بودن درصد مشکلات است. هیچ تیمی بدون ضعف نیست. به نظرم این كه تیمی دارای نقاط ضعف و مشکلات فنی در ساختار خود باشد، موضوعي طبیعی است.
 
وي افزود: تمام هم و غم ما پایین آوردن درصد ضعف تیم و به حداقل رساندن آن است. سعی و تلاش مجموعه باشگاه نیز رسیدن به این مهم است. همان طور هم که قبلا گفته ام، استقلال خوزستان تیم خوبی است ولی نتایج مان به اندازه شان و منزلت باشگاه نیست. به نظر من لیاقت بازیکنان و مجموعه تیم، این نوع امتیاز گیری نمي باشد.
 
مدافع باتجربه تيم استقلال خوزستان بيان كرد: به هر حال باید تمام مجموعه تیم دست به دست هم دهیم تا ضعف ها را برطرف کنیم. ما یک خانواده هستيم و  من به شخصه به تیم و تک تک بازیکنان آن اعتقاد دارم. به نظرم ما باید برای رفع مشکلات، سریع تر عمل کنیم. به هر حال تیمی که می تواند ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران را شکست دهد، حتما دارای نقاط قوتی است.
 
وي گفت: نمي توان گفت در پست خاصی ضعف داریم؛ فوتبال یک ورزش گروهی است و من اعتقاد دارم تمام بازیکنان در برد و باخت تیم دخیل هستند. به نظرم تیم ما حداقل سه، چهار بازیکن خوب و حرفه ای کم دارد، هر چند ما بازیکنان جوان بسیار خوبي را در اختيار داريم كه آینده درخشانی هم دارند ولي بايد به اين موضوع هم توجه كرد كه تمام تیم ها، قدرتمند هستند و بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارند و دست مربیان آن ها، به ویژه روی نیمکت باز است.
 
بختياري زاده تصريح كرد: اگرچه تيم ما هم بازیکنان خوبي دارد اما این موضوع برای قدرتمند بودن در لیگ کافی نیست. ما می توانیم با کار بیشتر روی نقاط ضعف مان، این نقاط را ترمیم و با جذب چند بازیکن شاخص در نیم فصل، مشکل تیم را برطرف کنیم.
 
وي در ادامه درباره اين كه به نظر می رسد استقلال خوزستان خیلی خوب حمایت نمی شود، عنوان كرد: به نظرم این که ما بدون تعامل، كورکورانه و بدون بررسی سابقه این تیم فقط نقاط ضعف آن را بررسی کنیم، اين اقدام تفکر زیبا و حرفه ای نیست. به نظرم این که انتقادی داشته باشیم که بیشتر شخصی باشد، در خور فوتبال و شان فوتبال خوزستان نمي باشد.
 
كاپيتان تيم استقلال خوزستان با اشاره به اين كه ما به انتقاد نیاز داریم اما به شرطی که این انتقاد همراه با تعامل باشد، افزود: اين انتقاد بايد به شکلی باشد که به پیکره و ساختار یک باشگاه ضربه نزند وگرنه ما خودمان هم می دانیم که ضعف داریم و از نتایج مان هم مشخص است ولی بايد صادقانه رفتار کنیم و به این ذهنیت برسیم که استقلال خوزستان نماینده استان در لیگ برتر است نه نماينده يك مجموعه صنعتی. به نظرم تمام استان باید کمک کنند تا تیم بتواند نتیجه بهتري بگیرد.
 
وي هم چنين با بيان اين كه به هر حال باید به ویسی فرصت داده شود، خاطر نشان كرد: او یک مربی جوان است و همان طور که باید از یک بازیکن و استعداد جوان نگه داری کرد و به آن زمان و بها داد، باید به این مربی جوان هم زمان و فضا دهیم. فوتبال یک ورزش گروهی است و یک مربی بايد بازیکنان را از نظر فنی، اخلاقي و روحی- روانی هماهنگ کند که این موضوع کار ساده ای نیست.
 
بختياري زاده گفت: همان طور که قبلا هم گفته ام اگر می بینید که اكنون فولادخوزستان نتایج خوبی به دست می آورد به خاطر این است که سال ها کار کرده تا توانسته به اين نتايج برسد. این تیم حتی  به لیگ یک هم سقوط کرد اما فوتبال خوزستان پای این تیم ایستاد كه اين اقدام قشنگی بود.
 
وي در پاسخ به اين سوال كه چه انتظاري از هواداران تيم در راستاي حمايت از آن داريد؟ گفت: ما همیشه به عشق آن ها بازی کرده ایم. آن ها چه با برد و چه با باخت تیم، مي توانند انتقاد کنند ولی باید صبر و تحمل داشته باشند. من شک ندارم که آن ها به اندازه خودشان فوتبال را متوجه مي شوند ولي بايد اين اجازه را بدهند كه بازيكنان كار خودشان را انجام دهند و همچنين به تيم اميدوار باشند.
 
اين بازيكن تيم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به سوال ديگري كه به نظرتان تيم در ليگ مي ماند يا خير؟ عنوان كرد: شك نكنيد كه ما تمام تلاش مان را مي كنيم تا مجموعه ما بهتر از اين نتيجه بگيرد. ما ابزار داريم و تماشاگران بدانند كه بازيكنان جواب اعتماد آن ها را مي دهند.
 
وي همچنين درباره مصدويتش خاطر نشان كرد: من در ابتدا به خاطر سه کارته شدن نتوانستم رو به روي استقلال تهران بازي كنم و در ادامه نيز به دلیل مشکلی که در ناحیه کمر برایم به وجود آمد، چند دیداري است که نتوانسته ام بازی کنم اما خدا را شکر با تلاش پزشک تیم، این مشکل رفع شده است. البته به صورت اختصاصی تمریناتی را داشته ام و احتمالا از این هفته در خدمت تیم هستم و سعی من این است که خود را به دیدار با صبای قم برسانم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار