تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۴۷۲۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زائرسرا در دوكوهه انديمشك احداث می‌شود
مدير ميراث فرهنگي، صنايع دستی و گردشگری انديمشك از ساخت زائرسرا در منطقه دو كوهه براي سامان‌دهي راهيان نور و گردشگران خبر داد.
 
كوروش ايزدمهر اظهار كرد: ساخت زائرسراي دو كوهه از جمله طرح‌هاي معوق در سال‌هاي گذشته بود كه به خاطر كمبود اعتبار در گذشته راه‌اندازي نشد.
 
وي افزود: اين زائرسرا قرار است با مشاركت جمعي از رزمندگان شهرستان به عنوان بخش خصوصي راه‌اندازي شود.
 
ايزدمهر در خصوص هدف از راه‌اندازي اين زائرسرا گفت: اين زائرسرا قرار است جهت ساماندهي كاروان‌هاي راهيان نور و خدمات‌دهي به آن‌ها در ورودي شهرستان و در پادگان شهيد كلهر ايجاد شود.
 
او ادامه داد: در اين مجتمع اجرای طرح‌هاي زيادي همچون اقامتگاه، مسجد، مهمانسرا، فضاي سبز، امكانات تفريحي و رفاهي و غيره براي كاروان‌هاي راهيان نور پيش بيني شده است.
 
وی بيان كرد: هدف واقعي اين زائرسرا ماندگار كردن گردشگران و راهيان نور در شهرستان انديمشك است. ما پيش بنيي كرده‌ايم كه در صورت اجرای اين طرح حداقل براي 100 نفر شغل ايجاد مي‌شود.
 
مدير ميراث فرهنگي انديمشك توضيح داد: با توجه به اين كه انديمشك شهر عبوري است و در مسير اصلي قرار دارد اگر بخواهيم در آينده از لحاظ گردشگري پيشرفت‌هايي داشته باشيم بايد تلاش كنيم گردشگران و مسافراني كه قصد آمدن به سمت جنوب را دارند در انديمشك ماندگار كنيم زيرا ماندگاري گردشگر به اقتصاد و به اشتغال كمك مي‌كند.
 
ايزدمهر اضافه كرد: اين زائرسرا در نقطه‌اي قرار دارد كه هم ورودي شهرستان و هم ورودي استان محسوب مي‌شود و مسافراني كه از راه زميني وارد شهرستان انديشمك مي‌شوند در اين زائرسرا ساماندهي مي‌شوند.
 
وي ادامه داد: در حال حاضر نامه‌نگاري‌ها انجام شده و نقشه اين زائرسرا در حال آماده شدن است. همچنين در حال پيگيري هستيم تا كارهاي اجرايي آن به زودي آغاز شود.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: زائرسرا ، دوکوهه ، اندیمشک
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
0
نام دوکوهه بایددرتاریخ ثبت شودبخداوقتی ازکنارش ردمی شوی عطرشهداراحس میکنی.
:
:
:
آخرین اخبار