تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۴۷۳۰۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز کوچ پائیزه عشایر به شهرستان دزفول
سرپرست اداره امور عشایر دزفول از آغاز کوچ پائیزه عشایر به این شهرستان در شمال استان خوزستان خبر داد.

محسن پورفرخی اظهار کرد: با فرارسیدن مهرماه، کوچ پائیزه عشایر به شهرستان دزفول نیز آغاز شده است.

وی در ادامه به آغاز کوچ پائیزه عشایر از مناطق ییلاقی به دزفول اشاره کرد و گفت: کوچ پائیزه عشایر هر ساله از نیمه دوم شهریور آغاز می‌شود و تا اواخر مهرماه ادامه دارد.

سرپرست اداره امور عشایر دزفول خاطرنشان کرد: عشایری که به دزفول کوچ می‌کنند از دو استان اصفهان و لرستان به این شهرستان می‌آیند و هشت ماه از سال را در این مناطق سپری می‌کنند.

وی در ادامه به ارائه برخی آمار‌ها در حوزه کاری خود پرداخت و تصریح کرد: جمعیت عشایری شهرستان دزفول بالغ بر 57 هزار و 840 نفر است که در قالب 9 هزار و 460خانوار به این منطقه قشلاقی کوچ می‌کنند.

این جوان نسل سومی در ادامه بیان کرد: شهرستان دزفول با دارا بودن حدود 674 هزار و 800 واحد دامی و مساحت گستردگی 3 هزار و 400 کیلومتر مربع یکی از مهم‌ترین شهرستان‌های عشایری در سطح استان خوزستان محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: بازدید‌ها و اقدامات بسیار خوبی در گذشته برای رفع مشکلات این قشر زحمتکش انجام شده است که این روند در سال جاری نیز ادامه می‌یابد.

‌پور فرخی در پایان عنوان کرد: در حال حاضر حل مشکل آبرسانی، اسکان و احداث جاده دسترسی در اولویت برنامه‌های پیشنهادی اداره امور عشایر دزفول قرار دارد و امید است دولت تدبیر و امید با تخصیص اعتبارات لازم در راستای رفع مشکلات این ذخایر انقلاب اسلامی همکاری لازم را به عمل آورد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
0
سرپرستی این اداره جهت این قوم زحمتکش حداقل باید به یه آدمه با تجربه سپرده بشه تا گره ای ازمشکلات باز بشه خدایش اینکه بعضی ها چطوری پست میگیرن جایه سواله احتمالا ایشان نخبه هستند که با توجه به تحقیق هیچ سابقه نخبگی هم ندارند!!!!!!!!!!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
0
0
ما جوونا هم باید در سیکل مدیریتی ادارات شهرستان سهمی داشته باشم امیداریم آقای پورفرخی انگیزه ای برای جوانان شهرستان دزفول باشند برا تصدی پست های مدیریتی
mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
0
0
جوانان امروز مدیران کل و وزرای آینده ما هستند بهتره در راستای خدمات بهتر به جوونا کمک کنیم چرا که روزی سکانداران کشور خواهند بود لطفا انتشار دهید. با تشکر
ناشناس
|
-
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
0
0
جوان، مظهر آئينه وار صفا و صميميت و همت و شوق به آرمان ها و ايده الها است. ممکن است گذشت سن، بعضي ها را محافظه کار کند، اما موتور حرکت، جواني است. جوان ما نبايد محافظه کار شود. جوان بايد آرمانگرا باشد. از آرمان ها کوتاه نياييد. آرمان ها را بخواهيد، قله ها را بطلبيد
گلرنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
0
0
به عنوان عضوي كوچك از مجموعه عشاير براي ايشان آرزوي موفقيت مي كنم و يادآور مي شوم كه از تجربه ساير كارشناسان خصوصاً كارشناسان بازنشسته اين اداره كه الحق و الانصاف ذخيره هاي مغتنمي هستند بهره گيرند.
:
:
:
آخرین اخبار