تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۴۷۳۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همایش پیاده روی خانوادگی در آبادان برگزار می شود
فرماندار آبادان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان، همایش پیاده روی خانوادگی عمومی در چهارم مهرماه امسال در آبادان برگزار می شود.

بهرام ایلخاص زاده پیش از ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی اجرای همایش پیاده روی خانوادگی آبادان افزود: از امسال در سطح کشور حرکت خوبی به مناسبت پنجم مهر سالروز شکست حصر آبادان انجام می شود تا در سالهای دیگر نیز به صورت گسترده تر صورت گیرد.

وی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته امسال به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان همایش پیاده روی خانوادگی به طور هماهنگی چهارم مهرماه در شهرهای آبادان، مشهد و تهران در مسیرهای مشخص انجام می گیرد.

ایلخاص زاده با اشاره به رایزنیهای صورت گرفته تصریح کرد: این برنامه در سالهای آینده به شکل باشکوهتر و در شهرهای بیشتری از کشورمان به اجرا گذاشته می شود تا یادگاری عمومی برای پنج مهر و شکست حصر آبادان باشد.

فرماندار آبادان یادآور شد: همگان باید تلاش کنند تا پنجم مهر که سالروز شکست حصر آبادان و نخستین پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود نمود بهتر و بیشتری پیدا کند و نسلهای آینده از این پیروزی و افتخار مطلع شوند.

به گفته ایلخاص زاده، بنا بر هماهنگیهای صورت گرفته قرار است تا همایش پیاده روی در سه شهر به طور همزمان انجام و از طریق سه شبکه سراسری صدا و سیما پوشش خبری داده شود.

وی گفت: همایش پیاده روی خانوادگی ساعت هفت صبح چهارم مهرماه امسال در مسیرمیدان انقلاب به سمت سینما نفت همراه با اهدای جوایز ارزنده انجام می گیرد.

برپایی سه ایستگاه صلواتی، استقرار نیروهای راهور، امدادی و هلال احمر در مسیر همایش ، تامین امنیت مسیر توسط نیروهای بسیج و انتظامی منطقه،  نصب بنر و بروشورهایی با مضامین دفاع مقدس در طول مسیر، پخش سرودهای انقلابی و اجرای حرکات نمایشی رزمی توسط رزمی کاران از جمله برنامه های قابل اجرا در این همایش بود که به تصویب رسید.

:
:
:
آخرین اخبار