تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۴۷۳۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره برداری از فاز نخست پل نهم اهواز
مجري پروژه پل نهم اهواز از بهره برداري از اولين فاز این پل تا پايان سال جاري خبر داد.
 
سهراب ميرعزيزي اظهار كرد: پروژه پل نهم شامل دو پل در كنار يكديگر است كه يكي براي رفت و ديگري براي بازگشت در فاصله شمال به جنوب اهواز پيش بيني شده است.
 
وي پدافند غيرعامل و امكان عبور تاسيسات لوله هاي آب رساني را از ميان فضاي بين دو پل، دليل عدم دولاينه ساختن اين پل برشمرد و ادامه داد: اولين پل به منظور تردد افرادي است كه از مناطق كوروش و ملي راه و جاده اهواز -شوشتر -مسجدسليمان وارد شهر اهواز مي شوند و قصد وارد شدن به كيانپارس، كيان آباد، كيان شهر يا جاده كمربندي اهواز را دارند.
 
مجري پروژه پل نهم با اشاره به اينكه احداث پل جديد موجب کاهش ترافيك بر روي پل سوم خواهد شد، گفت: در حال حاضر ساخت اولين پل 60 تا 65 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است و تا پايان امسال به بهره برداري خواهد رسيد، پل دوم نيز كه عمليات زيرسازي آن انجام شده است به فاصله 7 تا 8 ماه پس از بهره برداري از پل اول، آماده بهره برداري خواهد شد.
 
وي پل نهم را بر اساس طرح تفضيلي 20 ساله شهري، آخرين پل از پلهاي زنجيره اي احداث شده بر روي رودخانه كارون اعلام كرد و افزود: در يك افق 20 ساله، پس از پل نهم، ديگر پلي بر روي رودخانه كارون ساخته نخواهد شد.
 
ميرعزيزي، درباره اعتبار پروژه پل نهم اضافه كرد: كل اعتبار اوليه اين پروژه 25 ميليارد تومان بوده كه تاكنون 10 ميليارد تومان هزينه شده است. 
مرجع / ایسنا
برچسب ها: پل نهم اهواز
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
0
0
آخرين پل از پلهاي زنجيره اي احداث شده بر روي رودخانه كارون .......متاسفم از شنیدن این خبر براساس مطالعات تایید شده متخصصان ترافیک شهری در اهواز تا ده سال اینده نیاز به احداث حداقل 3 پل جدید در فواصل پلهای نادری وسوم برای پوشش حجم ترافیک هستیم
:
:
:
آخرین اخبار