تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۴۷۳۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به ياد شهيد علی هاشمی؛
«پشت ابرهای خاكستری» رونمايی می‌شود
كتاب «پشت ابرهاي خاكستري» به همت روابط عمومي و امور بين‌الملل شهردای اهواز هم‌زمان با هفته دفاع مقدس رونمايي مي‌شود.



هم‌زمان با فرارسيدن سي و سومين سالگرد دفاع مقدس مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري اهواز از رونمايي كتاب «پشت ابرهای خاکستری» نخستین یادنامه سردار شهید علی هاشمی به همت غلام‌رضا فروغی‌نیا از هم‌رزمان شهید و با حمايت روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري اهواز خبر داد.
فرزين حاتمي‌كاكش گفت: این کتاب که شامل تصاویر و خاطرات سردار از سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی تا روزهای پایانی دفاع مقدس است زندگی فرماندهی را به تصویر می‌کشد که در عین سادگی و دست یافتنی بودنش روح بزرگ و استواری دارد که مانند شمعی در میان جمع زیادی از رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد بوده است.

وي ادامه داد: اين يادنامه تكيه بر تصاوير گويايي دارد كه مستندتر از هر سخن و  توضيحي و يادآور سال‌هايي است كه صفا، صميميت، شجاعت و از خودگذشتگي شاخص آدم‌هاي آن بود.
حاتمي كاكش درباره ويژگي‌هاي اين كتاب افزود: اين يادنامه با همراهي و همدلي جمع زيادي از رزمندگان در سپاه حميديه، سوسنگرد و قرارگاه نصرت و به همت غلام‌رضا فروغي‌نيا از دوستان و هم‌رزمان نزديك شهيد آماده شده و وي اين امكان را يافته تا با جمع‌آوري عكس‌ها و خاطراتي كه در پس زمينه هر عكس وجود دارد روايت مستندي را از سال‌هاي اول جنگ و شكل‌گيري شخصيت علي هاشمي به دست دهد.
مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري اهواز اظهار كرد: مراسم رونمايي از اين كتاب در مقام پاسداشت حماسه آفريني‌هاي رزمندگان غيور اسلام روز چهارم مهر 92 ساعت 18 در محل كتابخانه مركزي خوزستان برگزار مي‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار