تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۴۷۴۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زمان‌پور:
بعضی اعضای شورای شهر سوگند خود را فراموش کرده‌اند
یک عضو شورای شهر اهواز درباره انتخاب سیدخلف موسوی به عنوان شهردار اهواز، گفت: کیفیت کار در شهرداری، سابقه مختص به خود را در این سازمان نياز دارد و نمی توان آن را با سابقه ی کاری در فرمانداری یا سازمان‌های نظیر مقایسه کرد.
 
آذر زمان‌پور كه یکی از آرای مخالف به سیدخلف موسوی به عنوان شهردار اهواز بوده است؛اظهار کرد: اعتراض و رای مخالف ما صرفا به سیدخلف موسوی نبوده است بلکه به نحوه ورود وی به حوزه شهري اهواز معترض بوده‌ایم.
 
وی با تصريح اين كه انگار بعضی اعضای شورای شهر سوگند خود را فراموش کرده‌اند، ادامه داد: از موسوی هیچ برنامه‌ای برای آینده اهواز در صحن علنی گرفته نشد و فرصتي به وی برای ارايه و دفاع از برنامه‌هایش داده نشد.
 
این عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: گرفتن برنامه از شهردار منتخب و به بررسی گذاشتن این برنامه‌ها، کاری است که حتی در شهرها و روستاهای کوچک نیز انجام می‌شود اما در اهواز که یک کلان‌شهر است برنامه‌ای از شهردار آینده آن در دست نيست.
 
زمان‌پور گفت: ما از سیدخلف موسوی سوال داشتيم، سوال‌هایی که همچنان نیز بر قوت خود باقی هستند. شاید اگر به موسوی فرصتی برای ارايه برنامه‌هایش درباره شهر اهواز داده می‌شد، رای هر 21 نفر از اعضای شورا، راي موافق بود.
 
وی عنوان کرد: شهردار یک شهر باید کلکسیونی از توانمندی‌ها و سوابق اجرایی باشد؛ فضایی که در شهرداری وجود دارد یک فضای خاص است و نمی‌توان سوابق کار در فرمانداری یا سازمان‌های دیگر را با سابقه کار اجرایی مقایسه کرد.
 
اين عضو شوراي شهر اهواز ادامه داد: علاوه بر این، یکی از معیارهای انتخاب شهردار که اعضاي شورا بر سر آن به توافق رسیده بودند، این بود که شهردار منتخب در رزومه کاری خود سابقه کار در شهرداری را داشته باشد که این امر محقق نشد.
 
زمان‌پور افزود: در انتخاب شهردار لابی‌گری‌هایی انجام شده است که زمینه‌ساز آن افرادی بودند که در انتخابات 24 خرداد؛ نتایج انتخابات شورای شهر اهواز را به نفع خود ندیده و به دنبال ابطال آن بودند اما وقتی موفق نشدند، دست به این جنگ فرسايشي در شورا زدند که تبعات آن گریبان‌گیر مردم اهواز خواهد شد.

مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
2
0
فعلا ک ایشون شهردار شدند و شورا هیچکاره
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
0
1
شورایی که اعضاش آدمهای کار نابلد باشه بهتر از این نمیشه به اعضای شورای شهر اصفهان نگاه کنید ببینید چه کسانی عضوشن دکتر معین کسی که کاندیدای ریاست جمهوری بود اما شورای ما...
رضا از اهواز
|
United States of America
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
0
2
امیدواریم وزارت کشور با توجه به سوابق منفی آقای موسوی در فرمانداری های آبادان و دزفول و عدم کفایت تخصصی ، حکم ایشون رو تایید نکنه.
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
0
0
اقا رضا از کی تا حالا شما کارشناس کفایت یا عدم کفایت شدید؟ما که از شهردار شدن اقای موسوی خیلی خوشحالیم امیدوارم موفق و موید باشند.
:
:
:
آخرین اخبار