تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۴۷۶۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار بندر امام ابقا شد
رئیس شورای اسلامی بندر امام (ره) گفت: علی گلمرادی به اتفاق آرا و با کسب هشت رای در سمت خود باقی ماند.
خبرگزاری فارس: علی گلمرادی شهردار بندر امام ماند

داوود مجدم اظهار کرد: نهاد فرادستی با عنوان کمیته تطبیق در فرمانداری وجود دارد که مصوبات شورای اسلامی شهر را بررسی و با نص قانون تطابق می‌دهد.

وی تصریح کرد: این کمیته بر مصوبه جلسه پیشین شورای شهر بندر امام برای انتخاب شهردار ایراد و اشکالاتی وارد دانسته بود که موضوع به استانداری خوزستان ارجاع و بازخورد و نتیجه آن ابطال مصوبه قبلی و تصمیم بر برگزاری مجدد جلسه انتخاب شهردار شد.

رئیس شورای اسلامی بندر امام (ره)  افزود: بر همین اساس شب گذشته جلسه انتخاب شهردار بندر امام خمینی (ره) با حضور تمام اعضای شورای شهر و سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر برگزار و در نهایت علی گلمرادی با هشت رأی موافق و یک رأی ممتنع مجدداً سکان مدیریت شهرداری بندر امام خمینی (ره) را به دست گرفت.

مجدم خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر بندر امام همدل و همراه در راستای انجام امور محوله و وظایف ذاتی و قانونی خود گام بر می‌دارد و این مسیر را برای احقاق حقوق شهروندان و ارتقای جایگاه بندر امام خمینی (ره) مستحکم و پرصلابت طی می‌کند.

وی اضافه کرد: شروع این حرکت از شب گذشته با انتخاب قاطع شهردار بندر امام خمینی (ره) کلید خورد و شهروندان اطمینان داشته باشند مجموعه شورای شهر و شهرداری بندر امام در راستای پیشرفت و تعالی این شهر از هیچ تلاش و کوششی فروگذاری نمی‌کند.

علی گلمرادی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه علوم و تحقیقات خوزستان و دانشجوی مقطع دکترای مدیریت منابع انسانی است.

وی یک سال شهرداری بندر ماهشهر، دو سال سرپرستی و مدیریت بندر سجافی و از سال 1390 تاکنون نیز شهرداری بندر امام خمینی (ره) را در کارنامه مدیریتی خود دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار