تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۴۷۷۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نصرتي: آقا مجيد بايد متانت را کنار بگذارد
 بدون شک محمد نصرتي به يکي از تاثيرگذارترين مدافعين تراکتور تبديل شده او که در اين فصل يک گل حساس و 3 امتيازي براي تراکتور به ثمر رسانده در بازي با نفت تهران هم جزو بهترين‌هاي تيم بود و توانست با کمک هم‌تيمي‌هايش دروازه تراکتور را بسته نگه دارد.

مصاحبه سايت گل با شاگرد قديمي مجيد جلالي در مکتب پاس را بخوانيد.

توانستيد يک بازي 6 امتيازي را ببريد؟

بله واقعا خيلي تحت فشار بوديم و روبه‌رو نفت هم زود به گل رسيديم و خدا را شاکر هستيم که توانستيم 3 امتياز را بگيريم. فشارهاي زيادي قبل از بازي داشتيم بعد از 9 هفته يک باخت آورده بوديم البته به غير بازي با پرسپوليس که شرايط خاص خودش را داشت اما در کل آدم احساس مي‌کرد شرايط سختي در اين بازي حاکم است و به نوعي آتش زير خاکستر بود. نفت هم تيم خوبي بود و هم خوب بازي مي‌کرد و اين بازي هم براي من خيلي مهم بود چون علاوه بر احتياج به بردن در اين بازي، نفت يکي از رقيبان مهم ما دربالاي جدول بود که به نوعي يک بازي 6 امتيازي بود. البته بايد بگويم ما در نيمه اول خيلي بهتر از نيمه دوم بوديم و خيلي دلهره داشتيم تا با توجه به گلي که زده بوديم از اين برد دفاع کنيم. ما فقط يک بار در خانه برده بوديم و خوشحالم که با اين برد هواداران خودمان را شاد کرديم.

با توجه به نتايج نسبتا خوب تراکتور چرا بايد در تيم شما استرس و دلهره وجود داشته باشد؟

خب ما بايد روان‌تر از اين‌ها فوتبال بازي کنيم چرا که تماشاگران دوست دارند فوتبالي که پارسال ارائه مي‌داديم ببينند. به آنها هم بايد حق داد اما از طرفي آنها بايد درک کنند که تيم ما تغيير و تحولات زيادي داشته و اين موضوع باعث مي‌شود که به خاطر عدم هماهنگي نتوانيم آن بازي که دلمان مي‌خواهد را انجام دهيم. اما رفته رفته به هماهنگي لازم رسيده‌ايم و فکر کنم از هفته‌هاي‌آتي علاوه بر نتايج خوب بايد منتظر بازي‌هاي زيباي تراکتور هم باشيم.

شما فصل نايب قهرمان شديد و يک جورهايي هواداران از شما قهرماني مي‌خواهند؟

دقيقا همين‌طور است است ما در دو فصل مستمر نايب قهرمان شديم و حالا از همه روز اول انتظار دارند که ما قهرمان شويم. قهرماني يک پروسه است و به مرور زمان به دست مي‌آيد. البته از اين هم نبايد بگذريم که ليگ امسال آسان نيست و براي قهرماني بايد جنگيد.

احساس مي‌شود که توقعات مردم تبريز از اين تيم خيلي بالا رفته است؟

من به آنها حق مي‌دهم اضافه شدن بازيکناني مثل علي کريمي، کريم انصاري‌فرد و يا حامد لک، سعيد دقيقي، ميثم بائو و خيلي از بازيکنان سال قبلمان اين‌ها همه بازيکنان بزرگ و نام‌هايشان دهان پر کند. براي همين توقعات بيشتر شده به همه اين‌ها بايد خود آقاي جلالي که مربي بزرگي را اضافه کنيم از آن گذشته به اين موضوع هم توجه کنيد که آقاي پورغلامي هم در کنار ايشان است که خودش سرمربي بوده است. اين‌ها همه توقعات را بالا مي‌برد براي همين با يک فشار رواني که رويمان است بازي مي‌کنيم.

برخلاف شما تيم ديگر تبريزي بدون استرس بازي‌هاي خودش را بعضا هم با نتايج خوب پشت سر مي‌ گذارد؟

دقيقا به نکته خوبي اشاره کرديد، گسترش فولاد بدون استرس بازي مي‌کند و توقعي‌اي هم از آنها نيست و جا دارد که به رسول خطيبي و بازيکنانش تبريک بگويم.

با تمام اين صحبت‌ها فکر مي‌کني تراکتور بتواند به صدرجدول برسد؟

صددرصد اين اتفاق خواهد افتاد، ما هر روز بهتر مي‌شويم الان هم چهارم هستيم و مطمئنا با همين روند خوب به قهرماني مي‌رسيم.

در بازي با نفت جزو بهترين بازيکنان زمين بودي، به عنوان بازيکن برتر زمين انتخاب شدي يا نه؟

به نظر من انتخاب بهترين بازيکن فقط در بازي‌هاي استقلال و پرسپوليس انجام مي‌شود. ابتداي فصل آقاي آذرنيا سرپرست تيم گفتند که سازمان ليگ قرار است هر بازي يک بازيکن اخلاق و يک بازيکن فني انتخاب کند اما خب مي‌بينيد که در اين زمينه هم تبعيض قائل مي‌شوند و چند هفته است که در بازي‌هاي ما نه بازيکن اخلاق و نه فني انتخاب مي‌شوند. اين‌ها همه باعث مي‌شود که فوتبال ما به عقب برود. اينجور که معلوم است فقط بازي‌هاي پرسپوليس و استقلال بازيکن اخلاق و فني دارد.

اين روزها مسئله داوري، بحث روز است. آيا شما هم از داوري ضربه خورده‌ايد؟

بله اتفاقا ما جزو تيم‌هايي هستيم که در اين فصل ضربه خورديم و بارزترين آن هم هفته اول مقابل پرسپوليس بود که به ناحق يک پنالتي به ضرر ما گرفته شد و برايم جالب اين است که داور آن بازي ما با پرسپوليس آقاي قهرماني بود که همين يکي، دو هفته پيش پرسپوليسي‌ها با تصميمي که او گرفت متزلزل شدند و حواشي ديگري هم به همراه داشت.

بعد از آن بازي تا توانست به محسن قهرماني تاخت اگر اين اتفاق براي شما مي‌افتاد چه مي‌کرديد؟

خب شبيه اين اتفاق براي ما افتاد اما ما اشتباهات داوري را بخشي از فوتبال مي‌دانيم اگرچه اعتقاد دارم آقا مجيد متانت را بايد کنار بگذارد و در بعضي موارد اعتراض کند چرا که من احساس مي‌کنم که در فوتبال ايران از حجب و حياي آدم‌هايي مثل جلالي سوءاستفاده مي‌شود.
:
:
:
آخرین اخبار