تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۴۷۷۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور برخی اعضای شورای شهر در کمیسیون‌ها برخلاف مصلحت شورا است
فرماندار اهواز گفت: در شورای شهر باید از توان هر 21 نفر استفاده کرد و طوری نباشد که بعضی از اعضا در چند کمیسیون بوده و بعضی دیگر در یک کمیسیون باشند چراکه این موضوع بر خلاف مصلحت این شورا است.

عبدالعزیز فدعمی اظهار داشت: مردم 21 نفر را برای شورای شهر اهواز انتخاب کردند؛ پس انتظار می‌رود که همگی اعضا به خوبی در کمیسیون‌ها به کار گرفته شوند.

وی عنوان کرد: با توجه به این‌که هر یک از اعضای شورای شهر از توانمندی خاصی برخوردار هستند، می‌توان از وجود آن‌ها در کمیسیون‌ها استفاده کرد و شاید درست نباشد که بعضی از اعضا در چندین کمیسیون حضور داشته باشند.

فرماندار اهواز افزود: وظیفه فرمانداری بر حسب قانون نظارت بر مصوبات شورا است که ما این کار را انجام دادیم و بعضاً مصوبات شورا را تایید و یا رد کردیم.

وی ادامه داد: فرمانداری در رابطه با مسائل داخلی شورا زمانی می‌تواند ورود پیدا کند که خدشه‌ای بر کار شهرداری وارد شود و یا روند کار شورا به طور غیرقانونی انجام شود.

فدعمی با بیان این‌که شورای شهر رئیس، نایب رئیس و هیئت رئیسه داشته و آن‌ها باید جلسات را اداره کنند، تصریح کرد: وظیفه رئیس شورا بوده که جلسات شورا را کنترل کند نه این‌که فرمانداری که در جلسات حضور ندارد بخواهد کنترل جلسات را در اختیار بگیرد.

وی عنوان کرد: این‌که رئیس و هیئت رئیسه چقدر می‌توانند به وظیفه خود عمل کنند در حوزه کاری ما نبوده چراکه قانون به ما اجازه ورود نمی‌دهد البته بر حسب قانون اگر لازم باشد به آن‌ها تذکر خواهیم داد.

فرماندار اهواز در خصوص آینده شورای شهر افزود: اگر شورای شهر اهواز آنچه را که قانون برای آن‌ها مصوب کرده و آن اهدافی را که مردم از آن‌ها انتظار دارند اجرایی کنند، قطعا موفق است اما اگر بخواهد در جهتی غیر از این حرکت کند آینده شورا طور دیگری رقم می‌خورد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
همشهرى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
0
0
مقصر شما نيستيد مقصر ان عضو شوراىى است كه هنوز جاىگاه خود واهميت شورا رانفهميده وازعزت رأى مردم بيخبر است ( چون خودش خوب ميداند انتخاب نشده بلكه انتصاب شده) درنتيجه هنوز شكايت به مقام دولتي ميكند واين ندانم كارى خود را در شورا فرياد ميكند ..بيچاره شورا
:
:
:
آخرین اخبار