تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۴۷۷۶۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افراد متخصص در کمیسیون‌های شورای شهر اهواز حضور ندارند
عضو شورای اسلامی شهر اهواز از عدم رای به افراد متخصص در کمیسیون‌های شورای شهر انتقاد کرد.

حسین حیدری اظهار کرد: افرادی که به عضویت کمیسیون‌های شهرداری اهواز درآمدند متخصص آن کار نیستند.

وی افزود: فلسفه وجودی کیمیسیون‌ها در شوراهای شهر بر مبنای تخصص است و انجام کارهای کار‌شناسی در شورا است ولی در اهواز چنین چیزی نیست.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: برای عضویت در کمیسیون‌های شورای شهر اهواز آن چیزی که در نظر گرفته نشده تخصص است.

وی تاکید کرد: اعضای کمیسیون‌های شورای شهر اهواز بر اساس یک سری شرایط خاص و با توافقات قبلی انتخاب شدند و قضیه‌ای مانند انتخاب شهردار اتفاق افتاد.

حیدری تصریح کرد: یک گروه اکثریتی در شورای شهر اهواز به وجود آمده که اقلیت را از کمیسیون‌ها حذف کردند که برای مثال می‌توان به کمیسیون حقوقی و املا ک اشاره کرد که چهار نفر از اعضایش چون با گروه اکثریت نبودند حذف و 9 نفر از‌‌ همان گروه در این کمیسیون عضو شدند.

وی با تاکید بر این نکته که تشکیل کمیسیون‌ها غیرکار‌شناسی بوده است اضافه کرد: تشکیل کمیسیون‌ها بدون در نظر گرفتن تخصص باعث می‌شود تا در آینده طرح‌ها و لوایحی که به کمیسیون‌ها ارجاع داده می‌شود به دلیل عدم اطلاع اعضا به صورت کار‌شناسی بررسی نشوند.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود گزارشات غیر کار‌شناسی از سوی کمیسیون‌ها به صحن علنی شورا بیاید و با رای گروه اکثریت تصویب شود.

وی متذکر شد: این کار‌ها به صلاح مردم و کلانشهر اهواز نخواهد بود.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
رضا از اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
0
1
امیدوارم مردم اهواز در دوره بعدی شورای شهر ، به معامله گران رای ندهند و اونها رو خوب بشناسند. کسانی که در انتخاب شهردار و اعضای کمیسیون ها با معامله های تابلویی که انجام دادند چهره خودشون رو تابلو کردند.
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
1
0
اقای حیدری ما هز طریق اینترنت مسائل شورای شهرو پیگیری میکنیم چیزی که از شما دیدیم تو این مدت فقط اعتراض بوده نصبت به همه چیز اعتراض دارین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
1
0
آقای حیدری سلام شما تلاش کردی رییس شورا نشدید اعضا به شما رای ندادند جوسازی نداره شما یه زمانی مدیرکل بودیدخیلی توی شورا هستند به اندازه سن وسابقه شما فرمانده جنگ بودند همکاران خودتان رو تخریب نکنید
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
1
0
سخنان آقای حیدری کاملا صحیح است .با بررسی سوابق افراد مورد خطاب جناب آقای حیدری متوجه این امر خواهید شد
پیامهای بالا هم مشخصا از همین افراد ثبت شده است
باعث تاسف است در شورایی که 7 نفر از اعضای شناخته شده خود را که حدود 65% آرا را دارا می باشند و 14 نفر دیگر فقط فقط 35% آرا را کسب کرده اند کنار زده و به افرادی بی تجربه و کم سواد بها داده می شود
به امید روز های خوب
:
:
:
آخرین اخبار