تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۴۷۷۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نبرد شمال و جنوب در آبادان / صنعت نفت در اندیشه اثبات شایستگی

از هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال، فردا دوشنبه یک دیدار در آبادان برگزار خواهد شد که طی آن صنعت نفت آبادان میزبان تیم نساجی قائمشهر خواهد بود.

  صنعت نفت آبادان در حالی قدم به هفته دوم رقابت‌های دسته اول می‌گذارد که بازی قبل خود را در سیرجان در مقابل گل گهر متوقف شده است.

نفتی‌ها مدت‌ها بود که انتظار این روز را می‌کشیدند تا نتایج زحمات خود را در مقابل هواداران دو آتشه خود به معرض نمایش بگذارند.باید منتظر ماند و دید که در آن مدت نسبتا طولانی دوران آماده‌سازی تیم صنعت نفت، ابراهیم قاسمپور موفق شده تیم ایده آل خود را جمع آوری و روانه مسابقات کند؟

هواداران صنعت نفت در این روز بی‌صبرانه در انتظار این دیدار هستند تا عیار تیمی صنعت نفت را مشاهده کنند، بی‌شک این دیدار از استقبال گسترده‌ای بهره خواهد برد، چرا که دوستداران این تیم برای بازگشت سریع به لیگ بر‌تر آماده هر گونه حمایت از تیم خود خواهند بود.

صنعت نفت در ابتدای فصل و پیش از آغاز مسابقات، میثم کریمی هافبک تازه وارد خود را به دلیل مصدومیت از دست داد و در ادامه نیز، زهیوی و حمیدی برای مدتی هر چند کوتاه دچار مصدومیت جزیی شدند.

به احتمال فراوان رحیم زهیوی و محسن حمیدی در این دیدار نیز صنعت نفت را همراهی نخواهند کرد.

اما در آن سوی میدان، نساجی مازندران قرار گرفته که امسال یونس گرایلی را به عنوان سرمربی بر راس کادر فنی خود می‌بیند. این تیم با انجام دوران آماده سازی و برد خفیف و خانگی خود در هفته اول، به آبادان سفر کرده تا در جدال جنوب و شمال کشور، خودی نشان دهد.

این تیم در هفته اول مسابقات تیم پر آوازه و تازه وارد پدیده شاندیز را از پیش روی برداشت و هم اکنون در جایگاه پنجم جدول لیگ دسته اول قرار دارد.به طور حتم یونس گرایلی و بازیکنانش حرف‌های زیادی در این دیدار برای گفتن خواهند داشت.

و اما صنعت نفت، اگر خواهان موفقیت در ادامه راه است، باید که این بازی را بسیار جدی گرفته و برای برد به میدان برود، در غیر این صورت، کار این تیم در ادامه مسابقات برای رسیدن به صدر جدول بسیار سخت خواهد شد.

  دیدار تیم‌های نفت آبادان و نساجی قائمشهر در چارچوب هفته دوم لیگ دسته اول از ساعت 15:45 دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار