تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۴۷۷۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم انتخاب سریع استاندار خوزستان/ استان بی تکلیف است
رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: وزارت کشور باید هر چه سریع تر استاندار خوزستان را انتخاب و معرفی کند تا وضعیت مدیریتی در استان پایدار شود. اسماعیل جلیلی در خصوص طولانی شدن انتخاب استاندار خوزستان، اظهار کرد: دولت باید این مسئله را بپذیرد که طولانی شدن زمان انتخاب استاندار، مدیریت در سطح کلان استان را دچار مشکل می کند زیرا استاندار مسئول کارگروه ها و هماهنگی موضوعات مختلف در استان است.

وی با بیان اینکه بخش اقتصادی استان هیچ گاه نباید با بلا تکلیفی مواجه شود، عنوان کرد: در چنین شرایطی استاندار فعلی نیز با مشکل مواجه می شود زیرا اعضای کارگروه ها در اطاعت پذیری از وی دچار تردید می شوند که البته این مسئله امری طبیعی است.

جلیلی تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان خوزستان خواستار این است که انتخاب استاندار هر چه سریع تر انجام شود تا این وضعیت بی تکلیفی در استان حل شود.

رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان با بیان اینکه با انتخاب استاندار وضعیت مدیریتی استان به نقطه ثبات خود بر می گردد، گفت: انتخاب هر چه سریع تر استاندار منجر به شناختن مرجع پیگیری می شود و تنها در این صورت استان خوزستان به  وضعیت پایداری می رسد.   
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار