تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۴۷۸۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کتابخانه سردار هور علی هاشمی افتتاح می‌شود

رئیس کتابخانه‌های عمومی اهواز گفت: کتابخانه جدید التاسیس منطقه پردیس اهواز به نام سردار هور علی هاشمی به زودی افتتاح می‌شود.

رضا کلاه کج امروز جنب جهاد دانشگاهی در دو طبقه با نام سردار هور علی هاشمی به زودی اففتاح می‌شود.

وی ادامه داد: این کتابخانه در بخش‌های مختلف دفاع مقدس، کودک و نوجوان، نشریات، پژوهش و بخش مرجع به همراه دو سالن مطالعه مجزا ویژه خواهران و برادران و با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می‌شود.

رئیس کتابخانه‌های عمومی اهواز عنوان کرد: شهرستان اهواز با یک‌میلیون و 428 هزار و 110 نفر جمعیت و 398 هزار و 633 جلد کتاب نیاز به توجه جدی در افزایش کتابخانه و ارتقای سطح مطالعه دارد.

وی با بیان اینکه ‌ضرورت اجتناب‌ناپذیر کتابخوانی و لزوم ارتقای فرهنگ مطالعه در کشور همیشه مورد تاکید بوده است تصریح کرد: ارتقا سطح فرهنگ کتابخوانی در جامعه موجب کاهش بسیاری از انحرافات و نابسامانی‌های فرهنگی و اجتماعی خواهد شد

کلاه کج خاطر نشان کرد: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهواز در راستای هویت بخشی به جوانان و نوجوانان تصمیم گرفته است در نامگذاری کتابخانه‌های جدیدالتاسیس از اسامی علمای بزرگ خوزستان و شهدای جلیل القدر استان بهره‌مند شود.

وی اضافه کرد: در همین راستا و با توجه به حماسه آفرینی فرزند خوزستان، سردار هور علی هاشمی، نام کتابخانه پردیس اهواز به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شده است.

:
:
:
آخرین اخبار