تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۴۷۸۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
50 شهید تفحص/120 جانباز حاصل تفحص‌ها

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین گفت: در سال‌های اخیر 50 نفر در جریان تفحص‌ها به شهادت رسیدند.

  سردار سید محمد باقرزاده پیش از ظهر امروز در آیین تبادل شهدا که با حضور نیروهای مختلف نظامی و انتظامی و مسئولان شهرهای آبادان و خرمشهر و جمع زیادی از مردم این دو شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: شهدای دفاع مقدس در حقیقت عزت و افتخار را برای انقلاب اسلامی و ملت ایران رقم زدند.

وی افزود: امروز و با گذشت سال‌ها این شهدا گرد غربت را زدوده و به میهن اسلامی خود باز می‌گردند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ادامه داد: استقبال بی‌‌نظیر امروز مردم و مسئولان نشان‌دهنده این است که راه شهدا و ایثارگران دفاع مقدس همچنان ادامه دارد.

باقرزاده تصریح‌کرد: ما در جریان جنگ تحمیلی از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردیم و نشان دادیم در راه این آرمان‌ها ثابت قدم خواهیم ماند.

وی اضافه‌کرد: در سال‌های اخیر و در جریان انجام عملیات تفحص 50 نفر از تفحص‌کنندگان به دلیل آلوده بودن مناطق به شهادت رسیده‌‌اند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین خاطرنشان‌کرد: همچنین 120 نفر نیز در جریان این عملیات‌ها به درجه رفیع جانبازی نائل آمده‌اند.

باقرزاده افزود: باوجود اینکه برخی ازاین جانبازان یک یا دو دست و یا پای خود را از دست داده‌‌اند اما همچنان پرصلابت و پرانرژی در حال تلاش هستند و برخی از آنها نیز موفق به فتح قلل مرتفع نیز شده‌اند.

وی در پایان با قدردانی از حضور پرشور مردم، مسئولان و نیروهای نظامی در شلمچه برای استقبال از پیکر شهدا گفت: عملیات تفحص شهدای دفاع مقدس همچنان ادامه خواهد داشت.

مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
شیواخرمی از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
0
0
باسلام از مطالب سایت متشکریم زبان من قاصر از تشکر گروه تفحص شهدای عزیز است عزیزان تفحصی که بدنبال پیداکردن پیکر پاک شهدایی هستند که سالها چشم در راهیم من بردست وپای انها که اغشته به خاک مقدس شلمچه و...است بوسه می زنم وبااشکهای در راه شهیدم غبار خاک مقدس راازقامت زیبای انان پاک وبرای تقویت چشمانم سورمه می کنم ماهنوز چشم در راهیم وبه گروه تفحص در جستجوی مفقودالاثرها سلام ودورود می فرستیم
:
:
:
آخرین اخبار