تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۴۷۸۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار باقرزاده تشریح کرد:
گزینه منطقه آزاد اروند بومی است / مخالفت نمایندگان باعث کناره‌گیری فروزش شد

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه مدیر عاملی منطقه آزاد اروند قطعاً یک نیروی توانمند بومی است و بحث معرفی فروزش کاملاً منتفی شد.

جواد سعدون‌زاده اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های جدی مردم و نمایندگان آنان در مجلس بحث منطقه آزاد اروند است.

وی افزود: متأسفانه این سازمان مهم اقتصادی تاکنون نتوانسته است به اهداف اصلی خود دست یابد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی یکی از دلایل ناکارآمدی منطقه آزاد اروند را ناتوانی مدیریت‌های انتخاب شده و همچنین بی‌برنامه بودن این منطقه عنوان کرد و اذعان داشت: متأسفانه سازمان منطقه آزاد اروند فاقد طرح جامع و برنامه مشخصی است و این موضوع باعث شده آینده و افق این سازمان مبهم و غیرکارآمد باشد.

وی در خصوص برنامه نمایندگان برای تعیین تکلیف مدیر عامل جدید این سازمان نیز اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی با دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور با حضور نمایندگان آبادان و خرمشهر برگزار شد و همه مسائل و موضوعات مختلف سازمان منطقه آزاد اروند به گوش اکبر ترکان رسید.

سعدون‌زاده متذکر شد: در این جلسه ترکان دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور برنامه‌های خوبی در خصوص سازمان منطقه آزاد اروند ارائه کردند که جای بسی امیدواری است.

وی یادآور شد: ترکان مهم‌ترین برنامه سازمان منطقه آزاد اروند را بازسازی اقتصاد آبادان و خرمشهر عنوان کرد که متاسفانه برخی‌ها آن را با بازسازی فیزیکی اشتباه گرفتند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان عنوان کرد: ترکان بر بازگشت دوران شکوفایی و افق‌های روشن تجاری و صنعتی آبادان و خرمشهر به زمان قبل از جنگ تحمیلی تاکید دارد و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

وی در خصوص گزینه‌های مطرح شده برای مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند نیز گفت: بحث انتخاب فروزش به دلیل اینکه وی تاکید داشت در آبادان ساکن نخواهد شد و به صورت پروازی منطقه آزاد اروند را مدیریت کند با مخالفت نمایندگان روبرو شد و آمدن وی منتفی شد.

سعدون‌زاده تصریح کرد: در این زمینه یک گزینه توانمند بومی که از نیروهای ارزشی، فعال و مورد وثوق همه دلسوزان منطقه است به عنوان گزینه به دبیرخانه  شورایعالی مناطق آزاد معرفی شد که در حال حاضر این گزینه بر روی میز ترکان قرار دارد.

وی در پایان تأکید کرد: مهم‌ترین انتظار ما از مدیر عامل آینده منطقه آزاد اروند ترسیم چشم‌انداز برای این سازمان، حمایت قاطع از نیروهای واقعی بومی و حل عینی مشکلات شهرهای آبادان و خرمشهر است.

مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
0
0
اقدام به جايي صورت گرفته
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
0
0
اقاي سعدون زاده شما توروخدا تو ديگه دست بكش ...
:
:
:
آخرین اخبار