تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۴۷۹۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جوسازی‌ها علیه شورای شهر اهواز خللی در کار ایجاد نمی‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: جوسازی‌هایی که علیه شورای شهر اهواز انجام می‌شود خللی در کار ایجاد نمی‌کند و هرچه تهدید بیشتر باشد محکم‌تر می‌شویم.

خبرگزاری فارس: جوسازی‌ها علیه شورای شهر اهواز خللی در کار ایجاد نمی‌کند

  رامی علاسوندمقدم در هفتمین جلسه شورای شهر اهواز که دوشنبه شب برگزار شد، اظهار داشت: نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه‌های نماز جمعه پنج مهر ماه در خصوص انتخاب شهردار و کمیسیون‌ها، از اعضای شورای شهر تشکر کرد.

وی ادامه داد: آیت‌الله جزایری تأکید بسیاری نسبت به توجه به حاشیه‌های شهر و مناطق محروم داشت که بر ما اعضای شورا لازم است بیانات حکیمانه ایشان را مورد توجه قرار دهیم.

رئیس شورای شهر اهواز ضمن قدردانی از بیانات نماینده ولی فقیه در خوزستان، تصریح کرد: تمام اعضای شورا فرمایشات ایشان را گوش می‌کنند و مناطق محروم و حاشیه‌ها را اولویت کار خود قرار می‌دهند و گزارش کار را به اطلاع ایشان می‌رسانند.

این مسئول به دریافت نامه‌ای از اداره‌کل بازرسی خوزستان اشاره و اضافه کرد: به منظور بررسی مشکلات شهرداری جلسه‌ای در روز 14 مهر ماه در محل اداره‌کل بازرسی برگزار می‌شود که لازم است تمام اعضای شورا در این جلسه شرکت داشته باشند.

علاسوندمقدم، سفر خارج از کشور ممبینی را دلیل شرکت نکردن وی در جلسه عنوان کرد و بیان داشت: به شش نفری که هماهنگ کرده‌اند تا در جلسه امروز شرکت نکنند باید گوشزد کرد وقتی نماینده ولی فقیه از عملکرد شورا راضی است و تشکر می‌کند شما چه اصراری به وجود مسائل پشت پرده در شورا دارید.

وی اضافه کرد: این اشخاص توجه داشته باشند که ممکن است با این حرکات به شورای چهارم نیز مانند شورای گذشته آسیب بخورد.

رئیس شورای شهر اهواز خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم به قولی که به مردم در راستای خدمت رسانی داده‌ایم عمل کنیم و سعی و تلاشمان این است که صادقانه کار کنیم.

این مسئول در پایان اذعان داشت: از این جو سازی‌های روزانه که شاهد هستیم هیچ خللی در کار شورا ایجاد نمی‌شود و هرچه تهدید بیشتر باشد محکم‌تر خواهیم شد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار