تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۴۷۹۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقسیم‌بندی وظایف در شورا انجام شود

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: با تقسیم‌بندی وظایف در شورا، به عنوان بازوان شهر بهتر می‌توانیم به مردم خدمت کنیم.

  جانعلی خورشیدی در هفتمین جلسه شورای شهر اهواز که امشب تشکیل شد اظهار کرد: نقد در یک مجلس محلی، جایگاه بسیار سازنده‌ای دارد البته نقدی که همراه با انصاف و سازنده باشد.

وی ادامه داد: ما این نقد‌ها را با جان و دل می‌پذیریم و امیدوارم با سعه صدر پاسخ و بستر مناسبی را آماده کنیم تا بتوانیم در جهت عمران و آبادانی شهر گام برداریم.

عضو شورای شهر اهواز به لزوم تعامل با نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: در صورت برقراری این نوع ارتباط می‌توانیم مشکلات را با آن‌ها برای گرفتن اعتبار ملی در میان بگذاریم.

وی بزرگ‌ترین مشکلات در کشور را بیکاری و تورم بیان و عنوان کرد: شورای شهر با سابقه 15 ساله خود این توانایی را دارد که در راستای حل این مشکلات گام بردارد و آن چنان که شایستگی دارد وظایف خود را اجرا کند.

خورشیدی خاطرنشان کرد: ریزگردهایی که مردم خوزستان را کلافه کرده است، هرگاه به پایتخت برسد مردم و مسئولین را به تلاطم می‌اندازد مسئله‌ای است که حل آن از دست ما برمی‌آید.

وی با بیان اینکه خوزستان بر روی طلای سیاه واقع شده است اظهار کرد: ما دارای نفت و گاز هستیم و باید بتوانیم کسانی را به شورای عالی استان‌ها بفرستیم که بتوانند سهم نفت را برای صرف در کارهای عمرانی به دست آورند.

عضو شورای شهر اهواز خطاب به اعضای شورا شهر اهواز گفت: بهتر است مطالبی که در نطق پیش از دستور بیان می‌شود حاوی برنامه‌ باشد و پیشنهادات مثبت مطرح شود.

وی تصریح کرد: درخواستی مبنی بر حضور مدیران اداره آب و فاضلاب، دادگستری و ثبت و املاک در جلسات شورا ارائه داده بودیم که از نتیجه آن اطلاعی نداریم و نیاز به پیگیری هیئت رئیسه شورا دارد.

خورشیدی در پایان اشاره کرد: اگر در بین اعضا تقسیم‌بندی وظایف انجام شود بهتر می‌توانیم به عنوان بازوی شهر در خدمت شهروندان باشیم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار