تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۴۷۹۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دو دستگی در شورای شهر اهواز / انصراف از عضویت در کمیسیون‌ها
عضو شورای اسلامی شهر اهواز ضمن تائید وجود دو دستگی بین اعضای شورا گفت: وجود این دودستگی بد نیست و باعث به وجود آمدن انتقادات سازنده نیز می‌شود.

هوشنگ شیرمردی اظهار کرد: من و برخی از اعضای شورای شهر اهواز آمادگی خود را برای انصراف از عضویت در کمیسیون‌ها مورد مناقشه اعلام می‌کنیم تا به این ترتیب تفاهم در شورا برقرار شود.

وی با بیان اینکه بین اعضای شورا دو دستگی وجود دارد تصریح کرد: وجود دو دستگی بین اعضای شورا مسئله بدی نیست بلکه اگر به شکلی نباشد که در کار مردم معطلی ایجاد کند و چوب لای چرخ بگذارد خوب است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز در این خصوص ادامه داد: وجود این دو دستگی باعث می‌شود که انتقادات سازنده به وجود آید.

وی با بیان اینکه فراکسیون اکثریت شورا کسانی هستند که در جلسه حاضر شدند و با عشق و علاقه کارشان را انجام می‌دهند ادامه داد: امیدواریم حرکت اعضایی که روز گذشته به هر دلیلی در جلسه حاضر نشدند در آینده تکرار نشود.

وی به برنامه‌های سازنده شهردار منتخب اشاره کرد و گفت: سید خلف موسوی، انسان توانمندی است که برنامه‌های خوبی ارائه کرده است و اعضا به برنامه‌های وی خوش‌بین هستند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز از زمان ابلاغ حکم شهردار منتخب اظهار بی‌اطلاعی کرد و افزود: بیشتر کارهای لازم برای ابلاغ سریع‌تر حکم وی انجام شده است اما زمان دقیق آن مشخص نیست.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شورای شهر ، اهواز
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
علی
|
Finland
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
0
0
آقای شیرمردی مگه عضو چند کمیسیون بودی که از سه تاش انصراف دادی ؟!!
ماشاا... چقدر خوش اشتها هستی
به خانواده بگو واست اسفند دود کنن چشم نخوری
حسن اویسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
0
0
خشت اول چون نهد معمار کح
تا ثریا می رود دیوار کج...
بنده جز اولین کسانی بودم که با پایش موشکافانه و بررسی عملکرد شورا بعنوان یک کارشناس و محقق؛ پست هایی را در غالب نقد و بررسی ؛توسط سایت های خبری به صراحت اعلام نمودم. که در آرشیو این سایتها ثبت و ضبط است. که میتوانید به آنها مراجعه نمایید.شما از ابتدا قاعده بازی را در نظر نگرفته اید و بصورت باندی عمل نموده اید و حال چگونه انتظار دارید اعضا مخالف با شما همکاری نمایند.؟ بنده قبلا پیش بینی و اعلام نمودم که این دوره از شورا رکورد شورا در دور سوم را خواهد شکست.پس شما دلواپس این مسئله نباشید. مردم نیز در این زمینه مطلع و آگاهند...وجود ارباب رسانه ایی قوی و شفاف و بالخص عملگرا و همچنین پژوهشگران کار بلد و جسور عرصه را بر جناح تمامیت خواه تنگ خواهد کرد.شما چگونه خبرنگاران و ارباب رسانه را از ورود به ساختمان شورا و وظیفه اطلاع رسانی منع می کنید.مگر در ابتدا قول شفاف سازی و همکاری با ارباب رسانه را ندادید.؟
طلایی که پاک است
چه منتش به خاک است...
اگر طلای شما پاک و بی غل وغش است با خبرنگاران و ارباب رسانه اینچنین بی احترامی نکنید و اجازه دهید آنها به وظیفه قانونی و شفاف سازی خود عمل کنند.در این برهه هیچ ابزازی به اندازه خبرنگاران و ارباب رسانه و همچنین NGOهای علمی و صد البته محققین و کارشناسان خبره و غیر وابسته به کمکتان نمی آید...از تک روی جناحی و خودسرانه بشدت پرهیز کنید چون راه به جایی نمیبرید.جدا از جناح درون شورا؛ مردم نیز با حساسیت شمارا رصد میکنند...سئوال دیکر اینست: اگر شما در شورا نتوانید در بین 21 نفر؛وحدت و همدلی و همچنین شور و مشورت صالح توام با ظرفیت نقد و انتقاد پذیری داشته باشید؛ چگونه میتوان از شما انتظار داشت برای یک کلانشهر بالای 1 میلیون نفر ؛ وحدت؛آبادانی و کلا ارمغان خوبی بهمراه داشته باشید.؟
آنچه شرط بلاغ بود با شما گفتم ؛
تو خواهی پند گیر ؛ و خواهی ملال...
:
:
:
آخرین اخبار