تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۴۷۹۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: روز سختي برابر داماش داريم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید با كسب سه امتیاز دیگر می‌توانیم به نیمه بالای جدول برسیم که اگر این سه امتیاز از بازی با داماش به دست آید، بهتر است. 

 عبدالله ویسی اظهار کرد: داماش تیمی است که تاکنون نتایج بدی را به دست نیاورده است و از نظر فیزیکی نیز تیمی قوی و خوب مي‌باشد. 
 وی عنوان کرد: داماش در خانه خود بازی می‌کند و باتوجه به این که هفته گذشته شکست خورده، مطمئنا برای كسب امتیاز و جبران شكست بازی می‌کند. روز سختی برابر آن ها خواهیم داشت اما به نظرم بازی زیبایی خواهد شد و امیدوارم تماشاگران از تماشای آن لذت ببرند. 

 سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که برد مقابل صبای قم چقدر به شما براي موفقيت در ديدار برابر داماش کمک می کند؟ گفت: به هر حال برد مقابل صبا تیم ما را از نظر روحی ـ روانی تقویت کرد. البته هر بازی شرایط خاص خود را دارد. در بازی با صبا به سه امتیاز آن نیاز داشتیم که بازیکنانم هم این موضوع را درک کردند، واقعا زحمت کشیدند و خدا نیز پاداش زحمات آن‌ها را داد. 

 وی افزود: دیدار با داماش هم شرایط خاص خود را دارد و حریف هم برای پیروز شدن بازی می کند. به نظرم هر تیمی که بتواند بهتر از موقعیت ها استفاده کند، برنده خواهد شد. به هر حال رسیدن به این سه امتیاز برای ما بسیار مهم است.   به گزارش ايسنا، تيم فوتبال استقلال خوزستان در هفته دوازدهم ليگ برتر فوتبال كشور از ساعت 16 روز جمعه در گيلان به مصاف داماش مي‌رود.  
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار