تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۴۸۰۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشيه ديدار استقلال و اف‌سي‌سئول
قبل از بازی
 
مأموران نيروي انتظامي براي ورود هواداران به ورزشگاه آزادي تدابير خاصي چيده‌اند و آنها را به شدت کنترل مي‌کنند.

در حالي که ديدار تيم‌هاي فوتبال استقلال ايران و اف‌سي‌سئول کره جنوبي حدود 5 ساعت ديگر آغاز خواهد شد اما هم‌اکنون ورزشگاه آزادي در آرامش به سر مي‌برد و هواداران اندکي در ورزشگاه حاضر شده‌اند. حدود سه هزار و پانصد هوادار در ورزشگاه حاضر شده‌اند که آنها هم داخل مجموعه آزادي روي چمن‌ها در بيرون از ورزشگاه آزادي نشسته‌اند و مشغول به استراحت هستند به علت اينکه هوا آفتابي است هواداران از ورود به ورزشگاه آزادي خودداري مي‌کنند.

*پارکينگ ورزشگاه آزادي هم بسيار خلوت است و هنوز خبري از هواداران نيست.

*مأموران نيروي انتظامي هواداران را به شدت کنترل مي‌کنند و از ورود هرگونه اشياي متفرقه به ورزشگاه خودداري مي‌کنند اين تدابير به علت اين وجود دارد که هواداران استقلال در بازي مقابل الهلال و پس از آن دو بار نارنجک به درون زمين پرتاب کردند و باشگاه استقلال با جريمه و با تذکر جدي مسئولان AFC روبرو شد که در صورت تکرار اين تيم از بازي خانگي محروم خواهد شد.

*مسئولان سي‌دي به نام راديو ورزشگاه تهيه کرده‌اند که قرار است در ورزشگاه پخش شود در اين سي‌دي گوينده‌اي وجود دارد که با شعارهايش تماشاگران را سرگرم مي‌کند.

*بليت‌فروشي ورزشگاه از ساعت 12 آغاز شده است.

*مأموران راهنمايي و رانندگي به علت ترافيک روان و بدون مشکل در بيرون از ورزشگاه در حال استراحت هستند.

 هواداران استقلال قبل از شروع ديدار تيمشان مقابل اف سي سئول براي هواداران پرسپوليس کري مي‌خوانند.

در ديدار برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 19 استقلال و اف سي سئول کره جنوبي به مصاف يکديگر مي‌روند.

در حال حاضر حدود 25 هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند. جمعيت همينطور در حال ورود به ورزشگاه است اما روند ورود آنها بسيار کند است.

*هواداران استقلال براي پرسپوليس کري مي‌خوانند و شعار يک افتخار تو آسيا حسرت پرسپوليسي‌ها بين آنها بسيار محبوب است.

*ترافيک رواني اطراف ورزشگاه وجود دارد و خبري از شلوغي بسيار زياد نيست.

*در طبقه دوم ورزشگاه پرچم بزرگ ايران پهن شده است.

*هواداران استقلال دو عدد بزرگ که نشان‌دهنده نتيجه سه بر صفر است را در دست گرفته است و اميدوار هستند تيمشان با اين نتيجه به پيروزي برسد.

*بسياري از هواداران استقلال پس از زدن رنگ آبي به موهاي خود وارد استاديوم مي‌شوند. هواداران اکثرا پيراهن‌هاي آبي به تن کرده‌اند.

*تعدادي هميار هوادار با بر تن کردن لباس‌هاي سرخابي در ميان تماشاگران حضور دارند.

 هواداران تيم استقلال نسبت به حضور مسئولان اف سي سئول واکنش نشان دادند.

دو تيم استقلال و اف سي سئول در حالي از ساعت 19 به مصاف يکديگر مي روند که تماشاگران استقلال پيگير نتيجه ديدار گوانگژو چين با نماينده کشور ژاپن هستند. استقلالي ها اميدوار هستند تيمشان در بازي امروز حريف خود را شکت دهد.

 تعدادي از تماشاگران با يک دستگاه اتوبوس خود را از مازندران خود را به تهران رسانده اند تا بازي را از نزديک ببينند. همچنين هواداران خوزستاني و مشهدي نيز در ورزشگاه حضور دارند.

* پخش سريال پژمان يکي از سوژه هاي تماشاگران براي صحبت با يکديگر است. آنها در خصوص بازي پژمان جمشيدي و نقش او با هم صحبت مي کنند. يکي از تماشاگران در خصوص زمان پخش قسمتي که خسرو حيدري در آن بازي کرده از فيلمبردار صدا و سيما سوال مي پرسيد.

*پولادکيميايي بازيگر سينما نيز قرار است بازي استقلال با حريف کره اي را از نزديک تماشا کند.

*مسئولان برگزاري بازي در حال آزمايش دوربين عنکبوتي براي اين ديدار هستند و قصد دارند از اين دوربين در جريان بازي استفاده کنند.

*حدود 5 هزار نفر از طرفداران استقلال درست بالاي جايگاه خبرنگاران در طبقه دوم نشسته اند. اين در حالي است که جايگاه هاي طبقه اول خالي است.

*مسئولان باشگاه کره اي ساعت 17 امروز براي اينکه محل نيمکت تيمشان را از نمايندگان اي اف سي سوال کنند وارد زمين شدند. همين موضوع کافي بود تا تماشاگران نسبت به حضور آنها اعتراض کرده و با صداي بوق و سوت اينگونه اعتراض خود را نشان دهند.

* مسئولان برگزاري بازي توسط مجري حاضر در ورزشگاه تماشاگران را به وجد آوردند.مجري برنامه از تماشاگران خواست تا با شعار خليج فارس ايران استقلال قهرمان تيم خود را تشويق کنند.

*تعدادي از خبرنگاران کره اي در جايگاه خبرنگاران حضور دارند.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار