تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۴۸۰۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشيه ديدار استقلال و اف سي سئول2
قبل از بازی

 بازيگر سينما با پيراهن آبي در ورزشگاه آزادي حاضر شد.

ديدار تيم هاي استقلال و اف سي سئول از ساعت 19 در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد. بهنام تشکر بازيگر سريال هاي طنز تلويزيون و سينما با پيراهن آبي در ورزشگاه حاضر شد که مورد تشويق تماشاگران قرار گرفت. همچنين ارسلان قاسمي در ورزشگاه حضور دارد.

 هواداران استقلال پرچم معروف و 50 متري خود را به استاديوم آورده اند و در حال باز کردن آن هستند.

*اتوبوس تيم استقلال ساعت 17 و 15 دقيقه وارد استاديوم آزادي شد.

*مسئولان برگزاري بازي براي تماشاگران آهنگ هايي از رضا صادقي،بابک جهانبخش و محمد عليزاده پخش کردند.

* هنگاي که دستيار چو يونگ سو وارد زمين شد تا مقدمات تمرين قبل از بازي را فراهم کند تماشاگران به وي اعتراض کردند. همين موضوع باعث شد تا وي در حرکتي عجيب به سمت آنها رفته و براي آنها دست تکان دهد.وي در هنگام ورود به رختکن به تماشاگران تعظيم کرد!

*نمايندگان اي اف سي قبل از ورود دو تيم به زمين از وضعيت استاديوم بازديد کردند.

* علي فتح الله زاده و سيد مهدي علوي قبل از شروع بازي به امام زاده صالح رفته و براي پيروزي استقلال دعا کردند.

* در حال حاضر بيش از 50 هزار نفر در ورزشگاه آزادي حضور دارند.همچنين در طبقه اول دو قسمت از جايگاه براي طرفداران کره اي خالي گذاشته شده است.

 رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال که قصد حضور در جايگاه VVIP را داشت با ممانعت مسئولان اين ورزشگاه مواجه شد.

مقداد نجف‌نژاد امروز در ورزشگاه آزادي حاضر شد تا ديدار برگشت استقلال در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا مقابل اف‌سي سئول کره جنوبي را از نزديک نظاره کند.

 در همين راستا زماني که رئيس هيئت مديره استقلال قصد ورود به جايگاه VVIP را داشت مسئولان از اين کار ممانعت کردند و به دليل اينکه هماهنگي‌هاي لازم صورت نگرفته بود و نجف‌نژاد بليت آنجا را نداشت از اين کار ممانعت کردند. بعد از اين اتفاق علي اميري بليت VIP را در اختيار نجف‌نژاد قرار داد تا در آنجا حاضر شود.

عضو هيئت مديره استقلال سپس به نمازخانه رفت تا هماهنگي براي حضور او در VVIP انجام شود که در صورت عدم تحقق اين اتفاق نجف‌نژاد بايد در جايگاه VIP حاضر شود.

 مربي کره‌جنوبي در واکنش به هو شدن تيمش شروع به دست زدن براي هواداران استقلال کرد.

بازيکنان تيم فوتبال استقلال ساعت 18 و 10 دقيقه وارد زمين بازي شدند. سيدمهدي رحمتي گلر آبي‌پوشان اولين بازيکني بود که وارد زمين شد و به شدت مورد تشويق هواداران قرار گرفت.

 فرهاد مجيدي و اميرحسين صادقي نيز به شدت مورد تشويق هواداران قرار گرفتند.

*با وجود اينکه سايت باشگاه استقلال روز گذشته اعلام کرده بود بازيکنان آبي‌پوش پيراهن فريدون زندي را خواهند پوشيد اما استقلالي‌ها از ابتدا با پيراهن‌هاي يک دست سفيد وارد زمين مسابقه شدند. اين موضوع از ابتدا هم قابل پيش‌بيني بود زيرا ناظران AFC اجازه چنين کاري را به هيچ تيمي نمي‌دهند.

*داوران بازي همزمان با استقلالي‌ها وارد زمين شدند و با آنها گرم مي‌کنند.

*گوران لاوره که در ترکيب اصلي استقلال حضور ندارد زودتر از ساير بازيکنان وارد زمين شد و از همان ابتدا روي نيمکت نشست.

*کيميايي بازيگر تلويزيون در ورزشگاه حاضر شده است. همچنين سردار مشايخي و سردار عابدي از مسئولان بسيج ورزشکاران در ورزشگاه حضور دارند.

*تماشاگران خسرو حيدري را با شعار حيدري باغيرت تشويق مي‌کنند. حيدري با وجود مصدوميت در اين ديدار بازي مي‌کند.

*محمد قاضي، آرش برهاني و مهدي نظري سه مهاجم استقلال هستند که روي نيمکت نشستند و اين نشان مي‌دهد امير قلعه‌نويي براي تعويض‌هايش تفکرات هجومي دارد.

*تيم فوتبال کره جنوبي نيز ساعت 18 و 20 دقيقه وارد زمين شد آنها با لباس يک دست قرمز وارد زمين شدند. هواداران استقلال پس از ورود اين تيم آنها را هو کردند اما واکنش مربي کره جنوبي به اين اقدام او جالب بود زيرا او به بازيکنانش گفت براي هواداران استقلال دست بزنند. خودش نيز براي هواداران استقلال دست زد.

*هواداران استقلال شماره 7 را نشان مي‌دهند که در کنار آن 3 ستاره قرار گرفته است.

*پرچم 50 متري استقلال که شبيه پرچم اينترميلان است پس از ورود تيم اف‌سي‌سئول در ورزشگاه باز شد.

*حدود 100 هوادار کره‌اي در ضلع جنوبي ورزشگاه نشسته‌‌اند. آنها با خود طبل نيز آورده‌اند.


 يکي از مديران کره جنوبي از هواداران استقلال فيلمبرداري کردند.

يکي از مديران کره‌اي که آي‌دي کارت‌هاي نمايندگان سفارت کره‌جنوبي در ايران را در اختيار داشت از تماشاگران استقلال فيلمبرداري مي‌کرد.

 هواداران استقلال پس از ورود تيم اف‌سي‌سئول به ورزشگاه موج مکزيکي راه انداختند.

*تمام 18 بازيکن اف‌سي‌سئول براي گرم کردن وارد زمين شدند در حاليکه معمولاً ترکيب اصلي براي گرم کردن وارد زمين مي‌شود.

*روي پيراهن ليدرهاي استقلال نام داوود جورابلو نوشته شده است اين ليدر چند سال پيش فوت کرد.

*هنگامي که جواد نکونام وارد ورزشگاه شد تماشاگران دور او جمع شدند که او به هواداران گفت: براي صعود استقلال دعا کنيد. پس از اين نکونام در جايگاه VIP نشست. او همچنين با والي‌زاده مدير رسانه اي سابق تيم ملي خوش و بشي داشت.

*فتح‌الله‌زاده، شاهرخ بياني، ساعدي قائم‌مقام سابق باشگاه استقلال، مهدي علوي معاونت فرهنگي باشگاه استقلال، علي اميري و سيروس دين‌محمدي در جايگاه ويژه حضور دارند.

*هواداران از مديرعامل باشگاه استقلال درخواست مي‌کردند: «حاجي نرو بمان و تيم را قهرمان کن»

*خبرنگاران براي ورود به ورزشگاه با مشکلاتي روبرو مي‌شدند آنها طبق معمول از در مخصوص خبرنگاران قصد ورود داشتند که اعلام مي‌کردند مأمور راهنمايي و رانندگي در صورت ورود آنها را جريمه مي‌کند و بايد از در شرقي وارد شوند اما خبرنگاران که با مشکلاتي روبرو شده بودند وارد شدند و با جريمه مأموران روبرو شدند، يکي از خبرنگاران روزنامه‌ها 40 هزارتومان جريمه شد.






مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار