تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۴۸۱۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی حفاری: در زدن ضربات آخر تمرکز کافی نداريم
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری پس از تساوی 2 بر 2 تیمش در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر کشور مقابل راه ساری گفت: بازیکنانم در زدن ضربات آخر تمرکز کافی را نداشتند.  

سیدمحمد ناظم الشریعه اظهار کرد: به نظرم شرایط سالن و داوری در عملکردمان تاثیرگذار بود. هر چند اگر می خواهیم حرفه ای بازی کنیم، باید حرفه ای هم فکر کنیم. باید به این موضوع توجه کنیم که همه چیز بر وفق مراد ما نیست. 
 وی بیان کرد: ما چندین موقعیت صد درصد گلزنی داشتیم که بازیکنانم در زدن ضربات آخر دقت و تمرکز کافی را نداشتند. اگر در زدن این ضربات دقت می کردیم، شرایط بسیار بهتر می شد.   سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری درباره عملکرد شاگردانش گفت: از عملکرد آن ها راضی هستم چرا که تلاش خود را می کنند و کم کاری نمی کنند. فقط تمرکز آن ها روی زدن ضربات آخر کم است که باید روی این موضوع بیشتر کار کنیم و این هفته تمام تلاش مان را خواهیم کرد.  
وی هم چنین درباره تیم راه ساری عنوان کرد: حریف تیم جوانی بود و انگیزه بسیار بالایی رو به روی تیم ما داشت. تماشاگران بسیاری نيز به سالن آمده بودند که به آن ها کمک کردند. راه ساری تاکنون امتیازی به دست نیاورده بود و می خواست هر طور که شده است در این بازی از ما امتیاز بگیرد. به نظرم در این دیدار تمام بازی و میدان ازآن ما بود که متاسفانه بر اثر دو اشتباه، دو گل خوردیم. 
 ناظم الشریعه در پاسخ به این سوال که تا این جای رقابت ها از عملکرد تیم رضایت داشته اید؟ اظهار کرد: باتوجه به این که قرعه سختی به ما خورده است، از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و انشاالله در ادامه به آن چه مدنظرم است، می رسیم. بازیکنانم در ادامه مسابقات باتجربه تر می شوند و مطمئنا به آن چه که دنبال آن هستیم، خواهیم رسید.
  وی درباره دیدار آینده تیمش برابر شهید منصوری گفت: پنج شنبه (18 مهرماه) با این تیم بازی می کنیم. شهید منصوری طی چند سال گذشته همیشه جزو تیم های اول تا سوم ایران بوده و در جام باشگاه های آسیا نیز شرکت کرده است. به هر حال تیم باتجربه ای است و از کمترین موقعیت خود استفاده می کند، پس ما باید حداقل موقعیت را به آن ها بدهیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار