تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۴۸۱۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دو بار مایلی‌کهن را محکوم کردم/
واکنش دایی به اظهارات مایلی‌کهن
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر صبای قم اظهار کرد: فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. به هیچ عنوان مستحق مساوی نبودیم. بیشتر از انگشتان دستمان موقعیت داشتیم اما آنها را تبدیل به گل نکردیم. از بازیکنان تشکر می‌کنم. از نحوه‌ بازی آنها راضی هستم اما از نتیجه به هیچ عنوان. دوست نداشتیم سه امتیاز را از دست بدهیم. به هر حال خواست خدا بود. نیمه‌ دوم به غیر از یک دو صحنه تیم صبا موقعیتی نداشت و کل بازی دست ما بود. در کل عالی بودیم و سه چهار گل می‌توانستیم بزنیم. باز هم ممنون هواداران هستم که در این بازی هم به نحو احسن ما را حمایت کردند.


دایی درباره صحبت‌های مایلی‌کهن در نشست خبری روز گذشته گفت: ما که نباید به ظاهر افراد نگاه کنیم، باطن افراد مشخص است. دو بار من ایشان را در دادگاه محکوم کردم. دفعه دوم در رسانه‌ها عنوان نکردم؛ چرا که او یک فرد فوتبالی است اما نمی‌دانم کی می‌خواهد دست از این کارها بردارد. زمانی که در سایپا بودم رابطه‌ام با او خوب بود. الان هم شاید حرف من و سردار را کسی بخواند اما هیچ‌کس به حرف‌های او توجه نمی‌کند. متاسفانه همیشه مسائلی که به او ربط نداشته درباره‌اش اظهارنظر می‌کند و بعد می‌گوید اخلاق‌گرا هستم، اما برای من مشخص نیست. امروز هم اتفاق خاصی رخ نداد و مردم قم هم میزبانی‌شان بهتر از قبل بود و از آنها تشکر می‌کنم. مایلی کهن در ظاهر اخلاق گرا است، اما ظاهر را نباید ببینیم. حرف هایی که او دیروز زده ربطی به او نداشته و دیدید امروز چطور وارد زمین شد.

دایی در مورد اینکه اعتراض مایلی‌کهن در دقیقه 17 بازی باعث قطع شدن بازی شد، اظهار داشت: آقای اخلاق را دیدید که در بازی امروز سر چه مسئله جزئی اعتراض کرد و جنجال به راه انداخت.

سرمربی پرسپولیس اظهار کرد: به نظرمن میزبانی خوب بود. اتفاق خاصی نیفتاد. زمین چمن نسبت به قبل خیلی بهتر شده بود. من تشکر می‌کنم از همه‌ی مسوولان، اما فوتبال همین است. ما یک اشتباه را چندین بار از سمت چپ دفاعمان انجام دادیم. مقابل تیم‌هایی که این‌ گونه دفاع می‌کنند کار ما سخت می‌شود. ما باید بیشتر از اینها کار کنیم تا بتوانیم از فرصت‌های‌مان بهتر استفاده کنیم. متاسفانه خیلی راحت فرصت‌های‌مان را از دست می‌دهیم. باید روی این مساله بیشتر کار کنیم.

وی درباره مسائلی که بعد از بحث‌های داوری در بازی مقابل سپاهان افتاده،‌ گفت: من نگران خیلی چیزها هستم. متاسفانه نگرانی خود را نمی‌توانیم علنا اعلام کنیم. نمی‌دانم چگونه توضیح دهم اما شما می‌دانید که ما در این مسائل خیلی دغدغه داریم. طوری جو را درست می‌کنند که شما خودتان می‌بینید سوت‌ها چگونه زده منی‌شود. من به بازیکنان گفتم نباید به داوری کاری داشته باشید. اگر در همان 10 دقیقه اول از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم این اتفاق‌ها نمی‌افتد.

دایی ادامه داد: نمی‌شود این مسائل را توضیح داد. فدراسیون باید وارد شود. یک سری چیزها وجود دارد اما من دوست ندارم چنین مسائلی صورت بگیرد. ما در هر قشری از جامعه مشکل داریم و فقط در فوتبال نیست. باید رویه دیگری را در این مسائل در فوتبال دنبال کنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: درباره بازی با تراکتورسازی بازی و پنالتی که برای ما گرفته شد، گل نشد. درباره بازی با مس هم باید بگویم که فیرپلی چه قانونی است که بعضی‌ها می‌گویند ما رعایت نکردیم. در همین بازی مقابل فجرسپاسی ما این کار را انجام دادیم. جایی در قانون نخوانده‌ام که داور بگوید چرا فیرپلی را رعایت نکرده‌اید. چرا که اصلا به داور مربوط نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: ‌ما سه بازی دیگر تا نیم‌فصل داریم. امروز هم دیدید که از دقیقه یک آمده بودیم بازی را ببریم. اگر نگاه کنید دروازه خالی را گل نکردیم اما نمی‌دانیم چرا نمی‌شود. توپ به تیر دروازه می‌خورد. مطمئنا باید بیشتر تلاش کنیم. در مدتی که لیگ تعطیل است باید کار کنیم تا سه بازی آینده را ببریم.
:
:
:
آخرین اخبار