تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۴۸۲۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نام اسپانسر 15 میلیاردی تیم‌های ملی
شرکت هلدینگ «ائل خودروی ارس» به عنوان اسپانسر تیم‌های ملی فوتبال انتخاب شد.
تفاهم نامه بین فدراسیون فوتبال و شرکت هلدینگ «ائل خودروی ارس» که به عنوان اسپانسر جدید تیم ملی فوتبال معرفی شد، به امضا رسید.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال تسنیم در خصوص مدت زمان این تفاهم نامه عنوان کرد: مدت زمان این تفاهم نامه یک ساله و تا پایان شهریور ماه سال آینده است.
کفاشیان مبلغ این قرارداد یک ساله را 15 میلیارد تومان اعلام کرد.

 یکی از فعالیتهای این هلدینگ واردات خودروی امریکایی به کشور است.

برای تامین بودجه از ظرفیت‌های دیگر استفاده می‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص که با توجه به حضور حامی تیم ملی برگزاری اردوهای تیم ملی در کشورهای اروپایی مقدر است یا خیر گفت: با توجه به قرارداد حامی مالی دست ما بازتر است و می توانیم برنامه های تیم ملی را اجرا کنیم.

کفاشیان در مورد اینکه معیارهای انتخاب این شرکت چه بوده، عنوان کرد: هنگامی که تیم ملی به جام جهانی رفت گفته بودم اسپانسرهای زیادی خواهان همکاری با ما بودند اما رقم آنها کافی نبود. ما نزدیک به دو ماه روی گزینه ها مطالعه کردیم. البته این شرکتی که با آن قرارداد بستیم توانایی های دیگری دارد و قرار است در عرصه های بین المللی هم از آنها راهنمایی بگیریم.

وی در خصوص رقم قرارداد این شرکت با فدراسیون فوتبال گفت: 15 میلیارد تومان رقم قرارداد ما است.

کفاشیان در ارتباط با اینکه پیش از این گفته بود برای حضور در جام جهانی به 30 میلیارد تومان پول نیاز است و حالا 15 میلیارد آن تامین شده، گفت: هزینه های سالانه فدراسیون نزدیک به 50 میلیارد تومان است اما فدراسیون درآمدهای دیگری دارد و قطعا از این ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

کفاشیان در خصوص بندهای قرارداد با این شرکت گفت: یکسری مسائل هست که در هر زمینه ای فدراسیون فعالیت داشته باشد برای این شرکت تبلیغات خواهد کرد. حتی در تورنمنت هایی که برای تیم ملی در نظر گرفتیم.

:
:
:
آخرین اخبار