تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۴۸۴۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقاد سرمربي پرسپوليس از مايلي‌کهن
 سرمربي پرسپوليس گفت: زماني که دکتر ِآقايان رئيس جمهور بود من سرمربي پرسپوليس شدم.

علي دايي در حاشيه مراسم گلريزان موسسه خيريه‌اي که در هتل المپيک برگزار شد در مورد علت حضور در اين مراسم گفت: اين مراسم خيريه‌اي بود که توسط آقاي عباسي به ما اعلام شد و ما هم در آن شرکت کرديم. انشاءالله همه مردم ما در اين مراسم شرکت کنند. اگر بخواهيم مي‌توانيم خيلي کارها را انجام دهيم. اگر همه با هم باشند و دست به دست هم دهيم مي‌توانيم خيلي از مشکلات جامعه را حل کنيم. اين يک کار خير و پسنديده است که به بانوان بي‌سرپرست مربوط مي‌شد و هم اشتغال‌زايي است و هم اينکه کمک مي‌کند که جامعه سالم باشد. در مجموع کار بسيار پسنديده‌اي باشد.

وي در مورد حواشي که در چند روز اخير رخ داده اظهار داشت: متاسفانه شما اگر نگاه کنيد خيلي‌ها در رسانه‌ها نيستند و خيلي وقت‌ها دوست دارند در رسانه‌ها باشند و عکسي از آنها در روزنامه‌ها چاپ شود. آنها با نتايج فني نمي‌توانند بيايند و خودشان را مطرح کنند و با اين مسائل مي‌خواهند خودشان را مطرح کنند. شما اگر نگاه کنيد بعد از بازي پرسپوليس و صبا همه روزنامه‌ها به اين مسئله پرداختند و تلويزيون هم به اين موضوع پرداخت. من در مصاحبه قبلي‌ام هم گفته بودم که خيلي راحت است آدم چشمانش را روي واقعيت‌ها ببندد و دهانش را باز کند و هر چه دوست دارد بگويد.

سرمربي پرسپوليس ادامه داد: مطمئن باشيد اين بار خيلي اساسي‌‌تـر اين مسئله را پيگيري مي‌کنم و قبلا گفتم اگر آقايان يکي از حرف‌هايشان را ثابت کنند ديگر در اين فوتبال نمي‌مانم.

دايي در پاسخ به سوال خبرنگار تسنيم مبني بر صحبت‌‌هاي محمد مايلي‌کهن در خصوص اينکه پرسپوليس با 50 ميليارد بسته شده تاکيد کرد: آقاي رويانيان اينجا هستند و ايشان مي‌توانند اين توضيحات را ارائه دهند. فکر کنم اين هم جزء آن صحبت‌هايي است که آدم بدون اطلاعات مطرح مي‌کند. مي‌گويند علي دايي 5 ميليارد و 100 ميليون تومان و برادرش 300 ميليون از پرسپوليس پول گرفته است.

وي افزود: 50 ميليارد که سهل است بايد رقم بالاتري براي پرسپوليس خرج شود. اين مسائل فقط اذهان عمومي را تشويش و يکسري اتهامات را به افراد وارد مي‌کند؛ صحبت‌‌هايي که در جامعه ما و در قشري که تعقل و تفکر دارد قابل قبول نيست. من مطمئنا پيگيري مي‌کنم و مطمئن باشيد اين بار حتما از مقامات قضايي مي‌خواهم که يک جا اين صحبت‌هايي که به دروغ مطرح مي‌شود را پيگيري کنند. يکسري مسائل را به قوه قضائيه ربط مي‌دهند و به آنجا بي‌احترامي مي‌کنند، به اداره ماليات تهمت مي‌زنند، به علي دايي تهمت مي‌زنند و متاسفانه به خانواده و برادر من اتهام مي‌زنند. من قبلا گفته بودم مثل اينکه آقايان يادشان رفته زماني که مربي سايپا بودند چه کساني مشاور حقوقي آنان بود، پزشک تيم بود، در تيم ملي و زماني که من بازي مي‌کردم پزشک تيم ملي چه کسي بود.

دايي تاکيد کرد:‌ هميشه گفته‌ام نه تنها برادرم بلکه هر فرد ديگري که باشد براساس توانايي فني افراد و براساس استعدادها و توانايي‌هايي که در فوتبال دارد از او استفاده مي‌کنم. اين نيست که همه فوتباليست معروف باشند. اگر اينطور باشد که بايد فاتحه مورينيو را خواند. برادرم الگوي من در فوتبال بوده و با هم فوتبال را شروع کرديم حالا يکسري مسائل و اتفاقاتي که افتاد ايشان نتوانست مثل من پيشرفت کند. من به تهران آمدم و ايشان در بابل به درس خواندن مشغول شد. من سال 87 - 88 مودي نمونه مالياتي شدم و در تلويزيون هم آن را نشان دادند. ايشان دق‌دلي آن را دارد. مگر مدرک مودي نمونه مالياتي چيزي است که آدم هميشه در جيبش داشته باشد؟ اصلا يکسري مسائل خنده‌دار اتفاق افتاد.

سرمربي پرسپوليس تصريح کرد: اگر آقاي داور پاک است و ما له‌اش مي‌کنيم چرا در صحبت‌هايتان مي‌گوييد اين مسئله برمي‌گردد به دو، سه سال پيش؟ مگر قرار است ما‌ه‌ها دوش بگيريم و تميز شويم؟ اگر دو، سه سال پيش ايشان خلافي کرده همان دو؛ سه سال پيش بوده. آن کاري که در زمين انجام مي‌دهيد نشان دهنده شخصيت‌تان است. من هم مي‌توانم راحت بنشينم و خودم را به مظلوم‌نمايي بزنم و حرفي نزنم و بگويم که دستيارم برود کار انجام بدهد. در آن صحنه شما ببينيد که چرا تيم داوري ايشان را اخراج نکرد. من در محوطه فني خودم بودم و از آن بيرون نيامده بودم. آن صحنه يک صحنه مشکوک بود که فکر مي‌کنم توپ اوت شده بود و کمک داور آن را اعلام نکرد. همان توپ کم مانده بود که گل شود.

دايي در واکنش به صحبت‌‌هاي نادر فريادشيران مبني بر اينکه اگر ادعاهاي دايي ثابت شود باغ دو ميلياردي‌ام را به او مي‌دهم گفت: انشاءالله خدا به ايشان بيشتر بدهد. خدا را شکر تا الان علي دايي به دو ميليارد که سهل است به 20 ميليارد هم خودش را نفروخته است. من هر چيزي که به دست آوردم از پول حلالم به دست آوردم. اگر دايي بهترين ماشين را سوار نشود و بهترين چيزها را نداشته باشد چه کسي بايد داشته باشد؟ من کسي هستم که خودم زحمت کشيدم و يک ريال هم پول حرام به زندگي‌ام نيامده است. از موقعي که خودم را شناختم از 13 سالگي کار کردم و الان هم کار مي‌کنم. الان عشق من فوتبال است نه اينکه بگويم کارم فوتبال است.

وي با اشاره به مصاحبه فريادشيران اظهار داشت: سخنگوي ايشان (مايلي کهن) مصاحبه کرده و گفته در زمان آقاي روحاني من سرمربي پرسپوليس شدم در حالي که آقاي رويانيان شاهد است ما چند جلسه با هم گذاشتيم که من اصلا سرمربيگري پرسپوليس را قبول نکردم. بايد بگويم زماني که دکتر ِآقايان رئيس جمهور بود من سرمربي پرسپوليس شدم. تازه هيچ موقعي يادم نمي‌رود که ما سر تمرين بوديم و داشتيم نتايج انتخابات را پيگيري مي‌کرديم.

وي ادامه داد: آقايان صحبت‌‌هايي را مطرح مي‌کنند که از آن اطلاعي ندارم. مگر مي‌شود 5 ميليارد به علي دايي داد. اگر براساس توانايي‌هاي فني باشد اگر آقايان يک بگيرند علي دايي بايد 100 بگيرد. بعد از آن هم آقاي فريادشيران در مصاحبه‌اش اعلام کرده که علي دايي آمريکا بوده؛ آخر پسر خوب من پاسپورتم هست و مي‌توانم نشان دهم که کجا بودم. موقعي که اطلاعات نداريد چرا حرف مي‌زنيد؟ من دوست دارم کسي عليه من صحبت کند که اطلاع داشته باشد و کسي که تحصيلات عاليه داشته باشد و بداند که چه مي‌گويد. شما فقط حرف مي‌زنيد. اين مسائل را پيگيري مي‌کنم. اگر آقايان بيايند و حرف‌هايشان را ثابت کنند، علي دايي به راحتي از فوتبال مي‌رود.

سرمربي پرسپوليس در واکنش به اين مسئله که اين موارد باعث به حاشيه کشيده شدن اين تيم نخواهد شد عنوان کرد: نه ما اصلا کاري نداريم. ايشان پرسپوليسي هستند يا هر چه هستند. پرسپوليسي بودن احتياج به جار زدن ندارد. ايشان از جاهاي ديگر ناراحت است که مي‌آيد اينگونه بروز مي‌دهد. گفتم ايراد ندارد ايشان هر چه مي‌خواهد بگويد، مطمئنا در دستگاه قضايي بايد درباره صحبت‌هايي که مي‌کنيم پاسخگو باشيم. قبلا گفته‌ام و باز هم مي‌گويم من هر کجا که کار کنم به آن تيم غيرت دارم. خودم را به مظلوم‌نمايي نمي‌زنم که بگويم من خوشحالي نکنم. با تمام وجودم خوشحالي مي‌کنم؛ در هر تيمي که باشم اما مثل آقايان نيستم که بگويم پرسپوليسي هستم. شما با من درگير نشديد، شما با پرسپوليس درگير شديد. من مربي پرسپوليس هستم و شايد فردا نباشم، شما با پرسپوليس مشکل داشتيد. به نظر من آن گل دقايق آخر که ما به صبا زديم باعث شد اين شعله‌هاي آتش بيشتر شود.


مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار