تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۴۸۵۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح 3 زمین چمن مصنوعی در مناطق محروم آبادان

شهردار آبادان از افتتاح سه زمین چمن مصنوعی در مناطق محروم این شهر خبر داد.

محمودرضا شیرازی اظهار کرد: توجه به ورزش‌های همگانی برای ما بسیار مهم و ارزشمند است و در طول دو سال و نیم گذشته به این موضوع بیش از گذشته پرداخته‌ایم.

وی از برگزاری دو لیگ فوتبال محلات در هشت زمین چمن مصنوعی این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: با احداث زمین‌های ورزشی و چمن مصنوعی تاکنون اقدامات قابل قبولی در شهرستان اجرایی کرده‌ایم تا دیگر مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان حتی در مناطق محروم برای پرداختن به فعالیت‌های ورزشی با مشکل روبه رو نباشند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آبادان همچنین عنوان کرد: توجه به مناطق محروم و نقاط عمومی شهر را در اولویت برنامه‌های ورزش‌های همگانی قرار داده‌ایم و در این خصوص خواستار تعامل مضاعف شهروندان هستیم.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در تعالی ورزش‌های همگانی تصریح کرد: تاکنون سه دوره پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان برگزار شده که آخرین دوره آن به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان برگزار شد و بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه احداث سه زمین چمن مصنوعی را در نقاط مختلف شهرستان در برنامه‌های آتی داریم گفت: کار ساخت این زمین‌های ورزشی آغاز شده و این خبر خوشی برای جوانان و نوجوانان و ورزش دوستان آبادانی است.

شهردار آبادان با اشاره به مکان‌های ساخت این سه زمین چمن مصنوعی تصریح کرد: شطیط، شهرک دریا، سلج شرقی و غربی از جمله این مناطق هستند.

وی در پایان عنوان کرد: این اماکن ورزشی تا پایان آبان ماه سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید تا گامی دیگر در راستای تعالی ورزش منطقه برداشته شود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار