تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۴۸۶۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئولان‌دغدغه‌های‌مرزنشینان‌عشایرراپیگیری‌کنند

فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: مشکلات و دغدغه‌های مرزنشینان عشایر باید به گوش مسئولان برسد تا در راستای رفع آنها اقداماتی موثر اجرایی شود.

  عبدالله نظرپور ظهر امروز در همایش بزرگ مرزنشینان خوزستان که در مهمانسرای الغدیر این شهرستان اظهار کرد: از جمله اقدامات امنیتی که هم در جهت افزایش امنیت و هم کمک به توسعه معیشت مردم مرزنشین در مرزهای استان انجام شده، پاکسازی حوزه‌های مرزی استان از مین است.

وی اضافه کرد: در همین راستا پیگیری‌های بسیاری برای مین‌زدایی زمین‌های کشاورزی انجام شده است تا مردم بتوانند به راحتی در عرصه کشاورزی و دامداری در محدوده مرزهای خوزستان وارد شوند.

فرمانده مرزبانی خوزستان تصریح کرد: البته برخی از حوزه‌های مرزی استان خوزستان هنوز از مین پاکسازی نشده‌اند که باید در این خصوص نیز اقدامات لازم اجرایی شود.

وی با بیان اینکه مشکلات و دغدغه‌های مرزنشینان عشایر باید به گوش مسئولان برسد تا در راستای رفع آنها اقداماتی موثر اجرایی شود ادامه داد: در راستای تامین امنیت مرزنشینان و همچنین رسیدگی به معیشت مردم این مناطق که همواره از دغدغه‌های ما و سایر مسئولان بوده، تلاش‌های جدی در مرزهای استان انجام شده است.

نظرپور همچنین با اشاره به اهداف برگزاری این همایش خاطرنشان کرد: همایش بزرگ مرزنشینان علاوه بر افزایش وحدت میان مرزنشینان و مرزبانان، با هدف بررسی و پیگیری این مشکلات برگزار شده است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار