تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۴۸۷۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استفاده ابزاری جشنواره ها از هنرمندان
جشنواره تئاتر خیابانی باغملک برگزار نشد
کارگردان تئاتر خیابانی شهرستان اهواز عدم برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی شهرستان باغملک را نشان از بی مهری و بی توجهی متولیان و مسئولان به زحمات هنرمندان تئاتر استان دانست.

جواد منیعات در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به اعلام فراخوان جشنواره تئاتر خیابانی خوزستان در باغملک و علیرغم تهیه و تولید آثار و ارسال نمایشها از سوی هنرمندان استان به این دبیرخانه متاسفانه گویا تاکنون هیچ برنامه ای  برای برگزاری این جشنواره از سوی مدیر ارشاد باغملک تدارک دیده نشده است.

وی افزود: این جشنواره هم در راستای همان جشنواره هایی است که به صورت غیر کارشناسانه و به دنبال آمار و ارقام و استفاده ابزاری از هنرمندان هستند؛ چرا که اگر توانایی برگزاری چنین جشنواره ای از سوی اداره ارشاد باغملک وجود ندارد چرا با اعلام فراخوان ایجاد تعهد می نماید در حالی که هنرمندان استان در سخت ترین شرایط به تهیه و تولید آثار می پردازند و در نهایت با بی توجهی برخی مدیران ناکارآمد روبرو می شوند که هیچ پاسخی برای عدم برگزاری این جشنواره ها ندارند.

گفتنی است طی سال گذشته چند جشنواره مختلف در سطح خوزستان پس از اعلام فراخوان برگزار نشدند که به طور مثال می توان به جشنواره تاتر بومی مسجدسلیمان به عنوان یکی از این جشنواره ها اشاره کرد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار