تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۴۸۷۲۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زمانی، مدیرعامل منطقه آزاد اروند شد / شمخانی، مخبر دزفولی، فروزنده و کعبی؛ عضو هیات مدیره
با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند» منصوب و با حضور محمد علی نجفی مشاور عالی دبیر شورا در امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و عبدالله کعبی عضو موظف هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند روز پنج شنبه مراسم آغاز به کار اسماعیل زمانی در منطقه آزاد اروند برگزار گردید
خوزنیوز: با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند» منصوب و با حضور محمد علی نجفی مشاور عالی دبیر شورا در امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و عبدالله کعبی عضو موظف هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند روز پنج شنبه مراسم آغاز به کار اسماعیل زمانی در منطقه آزاد اروند برگزار گردید.

اسماعیل زمانی، مدیرعامل منطقه آزاد اروند

به گزارش خوزنیوز، در حکم "اکبر ترکان" خطاب به "اسماعیل زمانی" آمده است:

 به استناد ماده (6) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و با توجه به تفویض اختیار ریاست جمهوری و نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی اروند" منصوب می شوید.

در ادامه حکم دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی آمده است: تلاش برای آبادانی شهرهای خرمشهر و آبادان، دو قطعه ارزشمند از خاک میهن اسلامی که هنوز زخم های ناشی از جنگ تحمیلی و دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر پیکر خود دارد و بهره مندی مردم شریف این دو شهر از حضور در محدوده منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی، توسعه زیرساخت های منطقه، فراهم آوردن زمینه جذب سرمایه های داخلی و خارجی، افزایش توانمندی تولیدی و صادراتی و حضور فعالانه در بازارهای جهانی و منطقه ای و گسترش مبادلات با کشورهای همسایه از مهم ترین مسئولیت هایی است که انتظار می رود با بهره مندی از توانایی های اعضاء هیأت مدیره و منابع انسانی سازمان و در هماهنگی با دبیرخانه شورای هماهنگی، برای انجام آن مساعی لازم را معمول دارید.

همچنین اکبر ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در احکام جداگانه ای، عضویت اعضاء جدید هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند را ابلاغ کرد..
بر این اساس، علی شمخانی، محمد مخبر دزفولی، محمد فروزنده و عبداله کعبی به عنوان عضو هیأت مدیره این سازمان منصوب شدند

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
1
4
بازهم پس رفت منطقه ازاد.
سید موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
0
1
ضمن تبریک به برادر عزیزم جناب آقای زمانی، انسان بی تکلف و بی ادعاییکه در دوران جنگ تحمیلی، منشا خدمات فراوانی به مناطق جنگی و مردم جنگزده بوده است، از آنجاییکه او خود خاک منطقه را خورده است و درد منطقه را بهتر از هر غیر بومی می داند، مطمئن هستم با این تیم قوی هیئت مدیره، همانند دوران جنگ و با تجربه های جدید به نحو عالی مدیریت خواهند نمود آقا اسماعیل به خوزستان دیار آبا اجدادی خوش آمدی موفق باشی رئیس.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
0
1
ولی از بین اینها من آقای مخبر را می شناسم ایشان در مدیریت اجرایی بسیار قوی هسنتد؛...
امین
|
United States of America
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
0
2
اون مسولین قبلی چه گناه کردن اونارا بردن.عدم ثبات مدیریت مساوی عدم پیشرفت.مهم نیس کی باشه مهم اینکه کارامد باشه وباعث پیشرفت ابادان وخرمشهر بشه.خدا شاهده این دوشهر جایگاهشون بالاتر ازایناست.بدبختی اب نداریم بخوریم دلمون به سوناتا وفورد و..... خوش کردیم.لین یک وامیری جوانان ابادان بهترین کارشون سمبوسه فروختن.سیم کارت فروختن..دارمد زیر صفر. صدای دهل ازدور خوش است .کاش بجای ابادان.بوشهر ازاد بود اون موقع میدونستی بندر ازاد یعنی چه؟امار تحت پوشش بهزیستی ابادان 10برابر خود ابادانه.ووووووو
:
:
:
آخرین اخبار