تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۴۸۷۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه دیدار صنعت نفت آبادان و سیاه جامگان
روزی که ورزشگاه تختی آبادان رنگ برهنگی به خود گرفت
در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور، ورزشگاه تختی آبادان یکی از خلوت‌ترین روزهای خود را تجربه کرد و پیام نگران کننده‌ای به جامعه فوتبال این شهر رساند.

 کمتر از 300 تماشاگر در آغاز دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و سیاه جامگان مشهد، در ورزشگاه تختی آبادان شاهد آغاز این دیدار بودند.

بنری به بزرگی 90 مترمربع، که تمثال مبارک حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و یاد 4000 شهید شهر آبادان بر آن نقش بسته بود در ورزشگاه تختی آبادان نصب شده بود.

ابراهیم قاسمپور، سرمربی تیم نفت آبادان قبل از آغاز این دیدار با در دست داشتن دسته گلی به طرف نیمکت تیم میهمان حرکت کرد و با کادر فنی و بازیکنان تیم نساجی خوش‌و‌بش کرد.

این دیدار از شبکه سیمای مرکز آبادان و رادیو آبادان به صورت زنده پخش می‌شد.

بازوبند کاپیتانی تیم صنعت نفت آبادان در این بازی بر بازوی عباس مرداسی بسته شده بود که با وجود بازیکنان با تجربه تیم نفت آبادان از جمله مجاهد خذیراوی جای ابهام داشت.

تندیس معلم اخلاق فوتبال ایران، شادروان پرویز دهداری، با رنگ زرینی منقش و نوسازی شده بود.

محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم مشهدی به دلیل محرومیت از روی سکوهای ورزشگاه تختی این دیدار را نظاره گر بود.

از دقیقه 85 تماشاگران منتسب به تیم نفت آبادان اعتراض خود را به بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان آغاز کرده و با دادن شعارهایی نارضایتی خود را از عملکرد این تیم نشان دادند.

 تیم‌های صنعت نفت آبادان سیاه جامگان مشهد، از هفته چهارم لیگ دسته اول در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار