تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۴۸۸۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر تایلند: ایران مشکلات درونی دارد،راحت می‌بریم!
با وجود مصدومانی که تیم ملی فوتبال تایلند دارد سرمربی و مدیر این تیم اعتقاد دارد می‌توانند ایران را هم شکست دهند.
  تیم ملی فوتبال تایلند که سه‌شنبه شب در چارچوب رقابت‌های مرحله مقدماتی جام‌ ملت‌های آسیا 2015 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف ایران خواهد رفت پنجشنبه شب در دیداری دوستانه در ورزشگاه ملی راجامانگالا با نتیجه یک بر صفر بحرین را از پیش‌رو برداشت.

سوراچای جاتوراپاتاراپونگ، سرمربی تایلند که به تازگی هدایت این تیم را به عهده گرفته است در حالی معتقد است که تیمش می‌تواند از این دیدار با امتیاز خارج شود که چند بازیکن مصدوم هم دارد.

«بانکوک پست» تایلند گزارش داد جاکراپان کائوپروم، هافبک بوریرام یونایتد هم در بازی تایلند مقابل بحرین دچار مصدومیت شده و بازی با ایران را از دست داد. هم‌تیم‌های وی در بوریرام یعنی سوری سوکها وسوچائو نوتنوم هم پیش از این دچار مصدومیت شده و از ترکیب تایلندی‌ها کنار گذاشته شده بودند.

جاکراپان گفت: واقعاً جای  تاسف دارد که مجدداً مصدوم شدم، چون تازه از مصدومیت طولانی مدت رهایی یافته بودم. خیلی ناراحتم، چون این شانس را داشتم که بار دیگر برای تیم ملی تایلند بازی کنم. البته سوراچای به من گفت نگران نباش چون چند بازی دیگر است که می‌توانی در آنها به میدان بروی.

با 3 بازیکنی که دچار مصدومیت شده‌اند حالا سرمربی تایلند تنها از یک مدافع با نام سوتینون پوکهوم که در پست سوری سوکها مصدوم بازی می‌کند دعوت به عمل آورده است.

سوراچای گفت: پیروزی که مقابل بحرین به دست آوردیم شروع خوبی برای من بود ولی ما باید کیفیت پاس‌های کوتاه و قدرت شوتزنی‌مان را بالا ببریم.

وی با تاکید بر اینکه دیدار با ایران در تهران می‌تواند محک خوبی برای تیمش و خود او باشد، اظهار داشت: دیدار با ایران بازی دشواری خواهد بود ولی در دوران بازیگری‌ام هرگز به ایران نباخته‌ام و امیدوارم این رکورد در بازی سه‌شنبه شب همچنان دست نخورده باقی بماند. این رکورد باعث افزایش روحیه بازیکنانم خواهد شد.

تانوساک لکوتای، مدیر ورزشی تیم ملی تایلند معتقد است ایران قوی‌تر از بحرین نیست و بازیکنان این تیم شانس شکست دادن ایران را دارند. وی گفت: ما قادر به شکست دادن ایران هستیم چون آنها درون تیم‌شان مشکلاتی دارند.

تایلندی‌ها امشب (شنبه) بانکوک را به مقصد تهران ترک خواهند کرد. آنها برای اینکه همچنان امید به صعود به مرحله پایانی رقابت‌های جام‌ ملت‌های آسیا 2015 را داشته باشند نباید مقابل ایران شکست بخورند.

تایلندی‌ها هر 2 بازی اول خود در گروه B مسابقات مرحله مقدماتی جام‌ ملت‌های آسیا 2015 را با شکست پشت سر گذاشته‌اند. ایران و کویت هر 2 در این گروه 4 امتیازی هستند و لبنان 3 امتیازی است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار