تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۴۸۸۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دریافت وام‌ بافت فرسوده فقط با سند
اصلاح قرارداد قیمت مسکن مهر آبادان

معاون برنامه‌ریزی فرماندار آبادان گفت: قرارداد قیمت مسکن مهر این شهرستان اصلاح می‌شود.

شهاب صدیقی اظهار کرد: در جلسه‌ای که در روزهای اخیر با مسئولان و مدیران کل استان خوزستان داشتیم برخی از مشکلات آبادان در حوزه‌های مختلف عمرانی و ... مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا تصمیمات مناسبی نیز اتخاذ تا این مشکلات تا حدودی رفع و روند اجرای آنها انجام شود.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار آبادان ادامه داد: در خصوص مسکن مهر مقرر شد تا قراردادهای خانه‌های مسکن مهر در این شهرستان اصلاح شود.

صدیقی تصریح‌ کرد: در این راستا قرار است تا کارگروهی تشکیل و قیمت‌های جدید قراردادها را تنظیم و اجرا کند.

وی اضافه‌کرد: همچنین ارائه راهکار برای واحدهایی که تاکنون متقاضی نداشته‌اند یکی دیگر از موارد مورد بحث بود.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار آبادان خاطرنشان‌ کرد: در این خصوص نیز تصمیمات مناسبی از جمله انجام اقدامات لازم برای واگذاری به سرمایه‌گذار به‌منظور ایجاد مجتمع‌های تجاری و پرداخت اجاره زمین به مدت پنج سال مورد تصویب قرار گرفت.

صدیقی افزود: همچنین ایجاد امکاناتی همچون زیرسازی، آسفالت و فضای سبز برای خانه‌های مسکن مهری که به متقاضیان واگذار شده است نیز توسط شهرداری انجام خواهد شد.

وی گفت: یکی دیگر از مشکلات موجود در زمینه دریافت تسهیلات مربوط به بافت‌های فرسوده بود که متقاضیان علاوه بر سند منزل باید یک ضامن معتبر نیز برای دریافت وام معرفی می‌کردند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار آبادان ادامه داد: در این راستا و براساس تصمیم‌گیری انجام شده ارائه سند منزل برای ضمانت کافی بوده و نیازی به معرفی ضامن وجود ندارد.

صدیقی تصریح‌ کرد: نوارهای حفاری سطح شهر یکی دیگر از موارد مورد بحث بود که در این زمینه نوارهای حفاری طرح فاضلاب باید تا پایان آبان‌ماه جمع‌آوری و شهرداری نسبت به تامین آسفالت آن اقدام کند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار