تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۴۸۹۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل باشگاه نفت‌آبادان: مجوز حرفه‌ای را از AFC خواهیم گرفت
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان درباره بازدید روز گذشته نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از این باشگاه و ورزشگاه تختی آبادان گفت: به احتمال بسیار زياد مجوز حرفه‌ای را خواهيم گرفت.
 
ناصر گودرزی اظهار کرد: باشگاه نفت آبادان نیز جزو باشگاه هایی بود که باید از طرف  AFCمورد بازدید قرار می گرفت و بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا هم که چند روزی است به ایران آمده اند، روز گذشته پس از بازدید از باشگاه فولادخوزستان و ورزشگاه غدیر اهواز، به آبادان آمدند و از باشگاه صنعت نفت آبادان و ورزشگاه تختی آبادان دیدن کردند.

وی بیان کرد: در بازدیدي که بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا حدود یک سال و نیم، دو سال پیش از ورزشگاه تختی آبادان داشتند و باتوجه به اين كه سال گذشته مسوولان وقت، ورزشگاه تختی آبادان را معرفی کردند و البته به خاطر یکسری ایرادها، تایید نشد، ما ورزشگاه 50 هزار نفری غدیر اهواز را به عنوان ورزشگاه اول‌مان و تختی آبادان را به عنوان ورزشگاه دوم‌مان معرفی کردیم. هم چنين باشگاه فولادخوزستان هم از آن جا که ورزشگاه تختی اهواز تایید نشده بود، ورزشگاه غدیر اهواز را به عنوان ورزشگاه اول خود معرفی کرد.
 
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: این بازرسان هم چنین اسناد مالی، حقوقی و مالكيت باشگاه را بررسي كردند. آن ها از آکادمی فوتبال صنعت نفت آبادان و زمین تمرینی‌مان هم بازدید داشتند. به هر حال شرایط خوب بود و استنباط ما این است که مشکل خاصی نباشد و به احتمال زیاد صنعت نفت آبادان مجوز حرفه ای را خواهد گرفت.
 
گودرزی بیان کرد: به نظرم این بازدیدها از این‌ جهت که بتوانیم برنامه‌ریزی کنیم و خودمان را به استانداردهایی که مدنظر AFC و FiFA است برسانیم، خوب است. نباید به این صورت باشد که وقتی مجوز گرفتیم، کارها را رها کنیم؛ چرا كه به نظر من این روند خوبی نیست و باید از این بازدیدها حداکثر استفاده را ببريم.

 وی افزود: به هر حال امیدوارم نتیجه این بازدیدها را مجموعه باشگاه و وزارت نفت مدنظر قرار دهند و امکانات سخت‌افزاری ما را به‌روز برسانند تا انشاالله در آینده مشکل خاصی نداشته باشیم. همچنين امیدوارم این بازدیدها باعث شود آن باشگاه هایی که بدهی دارند، بدهی‌های‌شان را شفاف كنند تا برنامه ای هم برای پرداخت آن باشد. به نظرم این موارد برای فوتبال و كلا ورزش کشور ما بد است و بايد باشگاه‌هاي‌مان را از نظر مالي قوي كنيم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: یکی از مواردی که روز گذشته بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا به ما اعلام کردند این بود که باتوجه به این که شاید نفت آبادان به لیگ برتر کشور راه پیدا کند، حتما باید ورزشگاه شماره یک شما تختی آبادان و ورزشگاه شماره دو شما غدیر اهواز باشد و حتما باید ایرادهای ورزشگاه تختی آبادان را تا سال آینده که مجددا برای بازدید می‌آییم، برطرف کرده باشید وگرنه مجوز حرفه‌ای‌تان را می‌گیریم.

وی افزود: به هر حال این موضوع می طلبد که در این یک سالی که زمان داریم، ایرادهای موجود را برطرف کنیم. آن ها دو ایراد را به ورزشگاه تختی آبادان وارد کردند که یکی از این ایرادها مربوط به افزایش نور ورزشگاه است که باید آن را به 1400 لوکس برسانیم و ایراد دیگر مربوط به نصب صندلی‌های شماره‌دار است. خوشبختانه این دو کار در حال انجام هستند ولی کمی با کندی صورت می گیرد که باید همکاران ما در پالایشگاه آبادان به روند کار، سرعت بخشند.

 گودرزی در ادامه با بیان این که اگر باشگاه ها بدانند که درآمد ثابتی دارند، می توانند برای کار خود برنامه ریزی کنند، عنوان کرد: باتوجه به این درآمد، باشگاه ها می توانند با برنامه ریزی کردن، مشکلات‌شان را برطرف کنند. به هر حال مشکلات، قابل حل است؛ البته به شرطی که وزارت ورزش و جوانان هم وارد گود شده و این مشکلات را برطرف کند.

وی هم چنین درباره عملکرد تیم شان در لیگ دسته یک کشور هم گفت: تیم ما باتوجه به تغییرات گسترده ای که امسال داشت و با برد خوبي كه در جام حذفي به دست آورديم، شروع خوبی برای حضور در لیگ داشتیم اما نتایج به دست آمده تا این جای مسابقات در لیگ دسته یک مورد تایید هیچ کسی نیست و اگر تيم ما می‌خواهد به لیگ برتر راه پیدا کند، حتما باید نتایج بهتر از این را به دست آورد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار کرد: به هر حال اعتقاد ما این است که تیم خوبی داریم و خوب هم بسته شده است. شاید یکی از عللی که در این نتیجه‌گیری، بی‌تاثیر هم نیست، تغییرات عمده ای بوده است که در تیم به وجود آمده است، در صورتی که تیم های دیگر به دلیل این که بازیکنان‌شان در کنار هم بوده اند، هماهنگ‌تر هستند.

وی ادامه داد: به اعتقاد من اگر کمی زمان به تیم داده شود، شرایط‌مان بهتر خواهد شد. چرا که از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می بریم. امیدوارم با سعه صدر و حمايت هواداران‌مان بتوانیم از این شرایط خارج شویم و به خواست قلبی هواداران که صعود به لیگ برتر است، برسیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار