تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۴۹۰۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تنیسور خوزستانی پیش از حضور در مسابقات جوانان جهان:
سروش امیری نیا:عملکردم قابل پیش بینی نیست
ملی پوش خوزستانی پیش از حضور در مسابقات آزاد تنیس روی میز جوانان جهان در هندوستان گفت: اکنون تمریناتم را با جدیت دنبال می کنم تا بتوانم بهترین نتیجه را در این رقابت ها به دست آورم.

سروش امیری نیا اظهارکرد: من در طرح توسعه فدراسیون جهانی به عنوان یک استعداد در آسیا شناخته شدم که به همین دلیل قرار است در رقابت های جوانان جهان که از 24 مهرماه در هندوستان آغاز می شود، به عنوان تنها نماینده ایران شرکت کنم.

وی بیان کرد: در مسابقات المپیک آسیایی نان جینگ چین که مدتی پیش برگزار شد، توانستم در رقابت های گروهی، حریف قدرتمند سنگاپوری خود را شکست دهم و در یک هشتم نهایی نیز رو به روی حریف هندی قرار گرفتم و باوجود این که بازی دست من بود، به علت چند اشتباه باختم. پس از آن من توانستم نظر فدراسیون جهانی را جلب کنم و عضو طرح توسعه جهانی شوم.

این تنیسور خوزستانی عنوان کرد: فدراسیون جهانی بازیکنانی را که فکر می کند، می توانند آینده خوبی در این رشته داشته باشند، عضو این طرح می کند و آن ها را با هزینه خود به تمام مسابقاتی که در سال 2014 برگزار می شود، اعزام می کند.

وی ادامه داد: این مسابقان از رقابت های مطرح می باشد که فدراسیون جهانی نیز اصرار داشت که من در آن شرکت کنم و خدا را شکر شرایطم برای حضور در این مسابقات فراهم شد. تمام بازیکنان شاخص جهان نیز به دلیل سطح بالایی که این رقابت ها دارد، در آن حضور دارند.

امیری نیا درباره حریفانش هم گفت: از رقبایم شناخت نسبی ای دارم و امیدوارم که بتوانم در این مسابقات عنوانی را به دست آورم و البته باتوجه به این که شناخت دقیقی از حریفانم ندارم، نمی توانم عملکردم را در این مسابقات پیش بینی کنم.

وی با بیان این که آمادگی بسیار خوبی برای شرکت در این رقابت ها دارم، افزود: به نظرم حضور در لیگ جوانان و امید کشور همراه با تیم پالایش نفت آبادان، محک خوبی برای من است. من در شش بازی انفرادی که در لیگ داشته ام، پیروز شده ام و خدا را شکر از نظر فرم بازی در شرایط خوبی هستم.

این ملی پوش خوزستانی خاطر نشان کرد: اکنون تمریناتم را با جدیت دنبال می کنم تا بتوانم بهترین نتیجه را در این مسابقات به دست آورم و جواب اعتماد مسوولان و تمام کسانی را که به من توجه کرده اند را بدهم. من بعد از پایان این مسابقات در اردوی بین المللی که در همان هندوستان برای تنیسورهای حاضر در طرح توسعه جهانی گذاشته اند، شرکت خواهم کرد.

وی بیان کرد: همچنین آبان ماه همراه با تیم ملی بزرگسالان به مسابقات بین المللی لهستان و آلمان اعزام خواهم شد. این رقابت ها هم از سطح بسیار بالایی برخوردار است. به هر حال تمام تلاشم را می کنم تا از این فرصت به دست آمده، استفاده کنم و خودم را نشان دهم و ضمن رساندن خودم به بازیکنان رده سنی بزرگسالان، جهش خوبی هم در این رشته داشته باشم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار