تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۴۹۰۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عملکرد بهداشت و درمان حمیدیه ضعیف است
فرماندار حمیدیه از عملکرد ضعیف بهداشت و درمان در این شهر انتقاد کرد.

سعید فیوضی امروز اظهار کرد: شهرستان تازه تاسیس حمیدیه بیمارستان و یا درمانگاهی برای خدمت رسانی به مردم و بیماران ندارد.

وی افزود: این شهرستان حتی شبکه بهداشت و درمان نیز ندارد و تنها با یک مرکز درمانی تمام کم و کاستی‌ها و وضعیت بیماران و بهداشتی منطقه را پوشش می‌دهد که البته در این زمینه با مشکلات بسیاری مواجه است.

فرماندار حمیدیه تصریح کرد: مسئولان استانی با وجود همه توجه و تلاش‌ها در راستای رفع مشکلات این منطقه اما باز هم نتوانسته‌اند آن چنان که در خور شان است وضعیت بهداشت و درمان را سر و سامان ببخشند.

وی بیان کرد: البته سهل انگاری از مسئولان شهری نیز است زیرا استان به مرکز بهداشت این شهر کمک‌های مالی خوبی می‌کند اما مردم با مراجعه به این مرکز هنوز از عدم خدمت رسانی‌ها گلایه‌مند هستند.

فیوضی با اشاره به اینکه در این خصوص با مسئولان استانی رایزنی کرده‌ایم و مشکلات ریز و درشت شهر به ویژه در بخش بهداشت و درمان را طرح کرده‌ایم گفت: مسئولان قول مساعدت و همکاری داده‌اند که امیدواریم هر چه سریع‌تر محقق شود.

وی در بخش دیگری از مصاحبه خود در خصوص برگزاری همایش اخیر دفاع مقدس در این شهرستان عنوان کرد: در این همایش قرار بود که علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور حضور پیدا کنند اما به دلایل و مشغله‌های کاری موفق به حضور در مراسم نشدند.

فرماندار حمیدیه با اشاره به همایش «شکست نخستین نیروهای عراقی در حمیدیه» تصریح کرد: این مراسم با حضور سردار حیاتی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، سید کریم حسینی معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حسن حائری مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان و رضا نجاتی مدیرکل امور سیاسی استانداری خوزستان همچنین جمعی از مسئولان شهری برگزار شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار