تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۴۹۱۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صعود 6 پله ای استقلال خوزستان با شکست راه آهن
در یکی از دیدارهای این هفته دو تیم فوتبال استقلال خوزستان و راه آهن در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با حساب 3 بر 2 به سود شاگردان ویسی به پایان رسید / تیم فوتبال استقلال خوزستان با کسب این سه امتیاز، صعودی شش پله ای داشت و به رده هفتم جدول رسید

تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر کشور برابر راه آهن سورینت به برتری رسید.

در یکی از دیدارهای این هفته دو تیم فوتبال استقلال خوزستان و راه آهن از ساعت 17 امروز در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با حساب 3 بر 2 به سود شاگردان ویسی به پایان رسید.

نیمه اول:

* قبل از شروع بازی عبدالله ویسی، سرمربی تیم استقلال خوزستان به سمت جانبازی که پیراهن تیم استقلال خوزستان را بر تن داشت، رفت و پیشانی او را بوسید.

* استقلالی ها که برای کسب سه امتیاز بازی پا به میدان گذاشته بودند، حملاتی را روی دروازه حریف تدارک دیدند که در یکی از این حملات، در دقیقه 16 احسان الوان زاده پشت محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد و با یک شوت زیبا، توپ را در کنج دروازه وحید طالب لو جا داد و اولین گل بازی را به نام خود ثبت کرد.

* 2 دقیقه بعد بهنام برزایی، بازیکن تیم راه آهن بر اثر غفلت مدافعان حریف، درون محوطه جریمه آبی پوشان صاحب موقعیت شد و با یک بغل پای آرام، گل اول تیم خود را به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند.

* در دقیقه 22، ابراهیم صالحی، بازیکن تیم استقلال خوزستان توپ را در موقعیتی تک به تک به دستان دروازه بان تیم حریف زد و توپ برگشتی آن را نیز میلاد میداوودی به تیرک افقی دروازه راه آهن کوبید.

* در دقیقه 37 بازی شوت محکم میلاد میداوودی از محوطه جریمه راه آهن را گلر این تیم به زیبایی مهار کرد.

* در این نیمه دو صحنه مشکوک به پنالتی برای تیم فوتبال استقلال خوزستان اتفاق افتاد اما این نیمه درنهایت با همان تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نیمه دوم:

* در دقیقه 55 مهدی خیری، بازیکن تیم استقلال خوزستان درون محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد و توپ را از بین دو بازیکن به زیبایی به تور دروازه راه آهن چسباند.

* گوینده ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را 1500 نفر اعلام کرد.

* در دقیقه 65، شوت محکم میداوودی را گلر راه آهن دفع کرد ولی در برگشت ابراهیم صالحی دروازه خالی را به راحتی باز کرد و گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

* در دقیقه 81 بازی، توپ میداوودی با یک قیچی برگردان زیبا، با اختلاف زیاد از بالای دروازه راه آهن عبور کرد.

* در دقیقه 90 سلیمان علی زاده، بازیکن راه آهن صاحب موقعیت شد و با یک شوت زیبا دروازه استقلال را باز کرد تا اختلاف را به یک گل برساند.

تیم فوتبال استقلال خوزستان با کسب این سه امتیاز، صعودی شش پله ای داشت و به رده هفتم جدول رسید.

مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
0
2
ناموسا برای بازی استقلال خوزستانز با تراکتور 5ابان ساعت سه ربع بیاید تختی اطلاع رسانی کنید
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
0
0
http://fooladfc.ir/NewsView.aspx?id=518
بی احترامی بی پایان اذری ها به خوزستانی ها و کارشکنی های بی پایان
:
:
:
آخرین اخبار