تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۴۹۱۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلالی: بی تجربی بازیکنانم غیرقابل تحمل است/ داور بازی باید یک سال محروم شود!
هوادارانمان در ادامه بازی نیز داور را تشویق کردند که باید به دلیل اشتباهش باید جریمه بشود و فوتبال می‌گوید باید حداقل یک سال محروم شود.

مجید جلالی که تیمش نمایش خوبی در برابر فولاد داشت پس از بازی در کنفرانس خبری حاضر شد و نسبت به بی تجربگی بازیکنانش و هم چنین عملکرد داور انتقاد کرد.
مجید جلالی در ابتدا گفت: تحمل بی‌تجربگی‌مان در این بازی بسیار سخت است. در زمین بازی خیلی بهتر بودیم و می‌توانستیم با اختلاف زیادی پیروز شویم ولی کم‌تجربگی‌مان باعث شد تا نتوانیم نتیجه خوبی رادر مقابل فولاد کسب کنیم.

 

وی درخصوص خطای پنالتی بازیکنانش گفت: هوادارانمان بعد از آن پنالتی رفتار بسیار خوب و بافرهنگی را داشتند و وقتی داور این صحنه را پنالتی اعلام می‌کند و بازیکن حریف نیز آن صحنه‌ی زشت را انجام می‌دهد رفتار هوادارانمان بسیار خوب بود و آیا اگر این صحنه در شهرهای دیگر رخ می‌داد به نظرتان حاشیه‌هایی را به دنبال نداشت؟

 

سرمربی تراکتورسازان ادامه داد: هوادارانمان در ادامه بازی نیز داور را تشویق کردند که باید به دلیل اشتباهش باید جریمه بشود و فوتبال می‌گوید باید حداقل یک سال محروم شود.

 

جلالی درخصوص هواداران تراکتورسازی و حضور 45 هزار نفری آنها گفت: احساسات پاک هوادارانمان را امروز احساس کردیم 17 بازی دیگر برایمان باقی مانده است که 10 بازی آن خانگی است و باید در این 10 بازی به این شکل به استادیوم بیایند. 10 بازی خانگی‌مان می‌تواند ما را قهرمان کند.

 

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در پایان اظهار کرد: از داور امروز بازی‌مان خاطرات خوبی ندارم ولی من می‌گویم او امروز اشتباه کرد و به مسائل دیگر کاری ندارم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
0
0
اقای جلالی کم پاچه خاری تماشاگرای تبریزی رو بکن نتیجه نگرفتنتم گردن داور ننداز بدون با چه تیمی بازی می کردی
:
:
:
آخرین اخبار