تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۴۹۱۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلالی : داور تنها عامل عدم پیروزی ما بود / از داور امروز خاطرات خوبی ندارم

امروز احساسات پاک هواداران را از نزدیک لمس کردم. ما 10 بازی دیگر در تبریز داریم و می توانیم با کسب 30 امتیاز آن قهرمان لیگ شویم.

تراکتورسازی تبریز امروز یار دیگر در ورزشگاه یادگارامام تبریز نتیجه‌ای جز پیروزی کسب کرد تا هواداران این تیم چندان از نتیجه راضی نباشند و شاگردان مجید جلالی چندان گام بلندی برای صدرنشینی بر ندارند.مجید جلالی، سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در نشست خبری بعد از بازی فولاد خوزستان گفت:

توقف برابر فولاد خوزستان؛ چطور بود ؟

بازی را که میتوانستیم چهار گل به ثمر برسانیم از دست دادیم. پس از به ثمر رساندن گل دوم، بازیکنانمان بی تجربگی کردند که واقعا نمی دانم چرا. در سطح تیمی چون تراکتورسازی، بی تجربگی بسیار ناپسند به نظر می رسد.

داوری در این دیدار؛ قضاوت شما چیست ؟

عامل پیروز نشدن ما در این بازی داوری بود. داور با اشتباهات خود عملکرد ما را، آبروی ما را زیر سوال برد. اگر داور اشتباه کرده است باید یک سال محروم شود. محرومیت باید برای همه داوران خاطی اعمال شود. در این امر نباید تبعیضی میان تیم های قائل شویم. در دیدار با پرسپولیس هم یک پنالتی اشتباه گرفته شد که فدراسیون هیچ عکسالعملی از خود نشان نداد. در این بازی یک پنالتی واضح روی سعید دقیقی گرفته نشد تا سه امتیاز ما از دست برود.

سخن جلالی با هواداران؛ حمایت سکوها امروز راضی‌کننده بود ؟

 از همه آن ها تشکر می کنم. امروز احساسات پاک هواداران را از نزدیک لمس کردم. ما 10 بازی دیگر در تبریز داریم و می توانیم با کسب 30 امتیاز آن قهرمان لیگ شویم. حضور هواداران برای بازیکنان قوت قلب است.

فولادی های جو بسیار بدی ایجاد کردند اما هواداران ما صبوری کردند. بین دو نیمه نیز فقط برای کنترل بازیکنان و یادآوری نقاط اخلاقی تلاش کردیم. اما باشگاه تراکتورسازی باید پی گیری کند. از این داور خاطرات بسیار بدی دارم. او در این فصل شش امتیاز از ما گرفته است و در نیمه دوم هم اشتباهات فاحشی داشت.

دوباره از هواداران تشکر می کنم که بافرهنگ و اخلاف ظاهر شدند و صبوری کردند. تشویق داور در پایان بازی نیز اقدام خوبی بود که از طرف هواداران انجام شد.

:
:
:
آخرین اخبار