تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۴۹۳۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخواست فدراسيون فوتبال از مديرعامل باشگاه فولادخوزستان
نايب رييس بانوان فدراسيون فوتبال گفت: از مديرعامل باشگاه فولادخوزستان خواسته ايم كه در بخش فوتبال بانوان هم سرمايه‌گذاري كند.

فريده شجاعي اظهار كرد: همان طور كه مي‌دانيد خوزستان استاني فوتبال پرور و فوتبال خيز از نظر مديريت است و در اين جا ديدگاه‌ها نيز نسبت به بخش بانوان مثبت است و خوشبختانه تيم هاي فوتبال و فوتسال خوبي را هم داشته است.

وي افزود: خوزستان در گذشته تيم فوتبال وحدت خوزستان را داشت كه به استقلال جنوب دزفول تغيير نام پيدا كرد و متاسفانه درنهايت منحل شد. به هر حال اين موضوع به خاطر مشكلاتي كه باشگاه‌ها دارند و عدم امكانات و حمايت‌هاي لازم به وجود مي‌آيد.

نايب رييس بانوان فدراسيون فوتبال بيان كرد: خوشبختانه فوتسال بانوان خوزستان با كمك باشگاه ملي حفاري و صنعت نفت آبادان سال گذشته در ليگ برتر توانست به عنوان‌هاي قهرماني و چهارمي دست پيدا كند كه اين جاي بسيار خوشحالي دارد و نشان مي‌دهد كه در اين استان به فوتسال بسيار توجه مي‌شود.

وي با بيان اين كه درصدد راه‌اندازي فوتبال بانوان در خوزستان هستيم، گفت: نگاه مثبت گرشاسبي (مديركل ورزش و جوانان خوزستان) و عامري گلستان (رييس هيات فوتبال استان) باعث پيگيري ما و مينا باراني (نايب رييس هيات فوتبال خوزستان) در اين زمينه شده است كه اميدواريم اين موضوع شدني شود و بتوانيم فوتبال را در اين جا راه‌اندازي كنيم.

شجاعي افزود: تاج هم باتوجه به امكانات بسيار خوب باشگاه فولادخوزستان با دهكردي (مديرعامل اين باشگاه) صحبتي درخصوص راه‌اندازي فوتبال بانوان داشته و از وي خواسته است كه بخشي را هم به بانوان اختصاص دهد.

وي عنوان كرد: باتوجه به اين كه در اين جا پتانسيل‌هاي بالايي وجود دارد، اگر اجبار شود كه باشگاه‌هاي پول داري مانند فولادخوزستان، از بخش بانوان حمايت كنند، فوتبال بانوان هم به زودي در اين جا راه‌اندازي مي‌شود.

نايب رييس بانوان فدراسيون فوتبال با اشاره به برگزاري مجمع اين فدراسيون در ششم آبان ماه گفت: قرار شده است در اين مجمع تاج (رييس سازمان ليگ فوتبال) به صورت جدي درخصوص بخش بانوان با مديران باشگاه ها صحبت كند تا آن ها در اين بخش نيز همكاري و سرمايه‌گذاري كنند.

وي بيان كرد: به هر حال اميدواريم اين اتفاق بيفتد و خوزستان هم در بخش بانوان تيم فوتبال داشته باشد؛ چرا كه پتانسيل اين استان بالا است. خوزستان تيم هاي خوبي در بخش آقايان دارد و اميدواريم كه در بخش بانوان هم سرمايه‌گذاري كند.

شجاعي در ادامه درباره برنامه‌هاي پيش رو تيم‌هاي ملي فوتبال و فوتسال بانوان توضيح داد: تيم ملي فوتبال در حال آماده شدن براي حضور در مسابقات سال آينده اين چوان است؛ البته اگر بتوانيم مجوز شركت در اين مسابقات را به دست آوريم. همچنين تيم‌هاي رده‌هاي سني مختلف فوتبال و فوتسال مان براي شركت در رقابت‌هاي برون مرزي، آمادگي كامل دارند و تيم‌هاي‌مان در اردو به سر مي‌برند.

وي ادامه داد: در بخش داخلي نيز ليگ‌هاي مان شامل دسته يك، دو، سه و برتر فوتبال و فوتسال فعال هستند و زير نظر خانم عليپور، مسوول برگزاري مسابقات، انجام مي‌شوند. همچنين ليگ فوتسال بانوان از 17 آبان‌ماه آغاز خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار