تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۴۹۶۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز نام‌نويسی عمره دانشگاهيان خوزستان از فردا

نام‌نويسی عمره دانشگاهيان خوزستان از فردا (يكشنبه 5 آبان) همزمان با سراسر كشور در اين استان آغاز می‌شود.

عليرضا ميرسليم، مدير اجرايی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهيان استان خوزستان، از آغاز ثبت‌نام عمره دانشگاهيان استان همزمان با سراسر كشور خبر داد و گفت: نام‌نويسی از فردا (يكشنبه 5 آبان‌ماه) آغاز می‌شود و به مدت 10 روز تا پانزدهم اين ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: نام نویسی از طریق سایت labbayk.ir و در سه گروه دانشجویان پسر، دانشجویان متاهل و اساتید انجام خواهد شد.

ميرسليم تصریح کرد: اطلاع‌رسانی به دانشگاه‌ها و مراكز آموزشی عالی استان با نصب بنر، توزيع تراكت و ارسال پيامك از ابتدای اين هفته آغاز شده است كه بر اساس زمان‌بندی اعلام شده اعزام دانشگاهيان از اوايل اسفند 92 لغايت ارديبهشت‌ 93 خواهد بود؛ زمان دقيق اعزام كارون‌های استان نیز پس از اعلام توسط سازمان حج و زيارت قطعی خواهد شد.

وي ادامه داد: سهميه دانشگاه‌ها بر اساس مصوبه شورای سياست‌گذاری ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان بر اساس سقف سهميه هر وزارتخانه و تعداد ثبت‌نامی دانشگاه مربوطه خواهد بود، لذا دانشگاه‌هايی كه ثبت‌نام بيشتری داشته باشند سهميه آنها افزايش خواهد يافت.

 قرعه‌كشی از ميان متقاضيان، روزهای 19 و 20 آبان‌ماه از طريق سايت لبيك صورت خواهد گرفت و دانشجويان پذيرفته شده در قرعه‌كشی بايد بلافاصله نسبت به افتتاح حساب به مبلغ 750 هزار تومان در بانك ملت اقدام كنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار