تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۴۹۷۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سراج: با تمام قدرت به جنگ سپاهان می‌رویم
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه با تمام قدرت به جنگ سپاهان می‌رویم گفت: اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه در بازی مقابل گیتی‌پسند همه جوره از تیم خود حمایت کردند و باعث شدند در این بازی پیروز شویم.

بهنام سراج از حضور اندک اما پرشور هواداران آبادانی در دیار روز چهارشنبه تیمش در مقابل گیتی‌پسند به نیکی یاد کرد و اظهار داشت: سرانجام نوار ناکامی‌های ما نیز به پایان رسید و بدشانسی ما خاتمه یافت.

وی ادامه داد: امیدوارم این حرکت رو به رشد ادامه داشته و این پیروزی‌ها تداوم یابد، ما نیز با این برد کار را تمام شده نمی‌بینیم بلکه چند برد نیاز است تا جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم سازیم.

مربی تیم نفت آبادان در خصوص ترکیب این تیم در این دیدار تصریح کرد: سرمربی تیم تمرکز ویژه‌ای بر روی تمرینات دارد و مطمئنا بازیکنانی که در ترکیب قرار می‌گیرند در تمرینات آماده بوده‌اند.

سراج افزود: متاسفانه چند بازیکن مصدوم در اختیار داریم که خود کار را برای ما سخت کرده است، تنهایی، سیدی و کریمی از بازیکنانی هستند که می‌توانند کمک شایانی به ما کنند، همان‌گونه که در این بازی محسن حمیدی از بند مصدومیت‌‌ رها شد و دو گل نیز در دیدار مقابل گیتی‌پسند برای ما به ثمر رساند.

وی در خصوص دیدار این تیم در مقابل سپاهان اصفهان در جام حذفی عنوان کرد: بازی سپاهان از چند جهت اهمیت بالایی برای ما دارد، دیدار با سپاهان در ضمن اینکه می‌تواند انگیزه بازیکنان را بالا ببرد، تماشاگران را نیز می‌تواند به ورزشگاه بکشاند و تیم نفت آبادان نیز در این دیدار محک جدی بخورد.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان خاطر نشان کرد: قطعا در دیدار مقابل سپاهان به دنبال پیروزی خواهیم بود و برای کسب این مهم با تمام قدرت به مصاف این تیم خواهیم رفت، ضمن اینکه از هواداران واقعی نفت آبادان می‌خواهم تیم خود را تنها نگذارند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: نفت آبادان ، سپاهان
:
:
:
آخرین اخبار