تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۴۹۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار رامهرمز شهردار شوشتر شد
پس از سه بار ناكامي شوراي اسلامي شهر شوشتر در انتخاب شهردار اين بار در انتخابي جديد شهردار رامهرمز براي تصدي سمت شهرداري شوشتر انتخاب شد.

به گزارش خوزنیوز، رئيس شوراي شهرستان شوشتر امروز در گفت‌وگو با فارس در شوشتر اظهار داشت: در جديدترين تصميم گيري در شوراي شهر شوشتر حسن ارادي به عنوان شهردار شوشتر انتخاب شده است.
امير رسولي با اشاره به اينكه اين انتخاب براي رفع مشكلات جاري در شهرداري صورت گرفته است، گفت: شهردار جديد شوشتر با توان بسيار خوب داراي سوابق درخشان كاري است و به اين دليل شوراي شهر شوشتر وي را براي تصدي اين سمت انتخاب كرده است.
وي با اشاره به اينكه شرايط در شوراي شهر با انتخاب شهردار به وضعيت عادي در خواهد آمد، گفت: با معرفي شهردار در روزهاي آينده شهرداري شوشتر براي حركتي سريع در عرصه‌هاي عمراني و رفع مشكلات جاري گام خواهد برداشت و اين روند با وجود حسن ارادي تسريع مي‌شود.
رسولي يادآور شد: مشكلات فراواني براي شهرداري شوشتر قابل شمارش است و انتخاب شهردار از سوي شوراي شهر تنها متناسب با مشكلات بوده است و در اين روند شتابزده عمل نشده است.
رئيس شوراي شهرستان شوشتر با تاكيد بر اينكه انتخاب ارادي بسيار بجا و صحيح است، گفت: ارادي داراي سابقه چهار سال در شهرداري دزفول و دو سال در شهرداري رامهرمز است و بايد كوشيد تا در شهرداري شوشتر نيز موفق باشد.
وي افزود: شوراي شهر شوشتر براي رفع مشكلات شهر تلاش دارد تا شهردار جديد را در تمام امور ياري دهد.
حسن ارادي پس از انتخاب عبدالله يزدان‌خواه، سيد سعيد سيدباب المراد و حميد رضا ورزشي، چهارمين انتخاب شوراي شهر شوشتر در سه ماه گذشته است و اين انتخاب در جلسه محرمانه و غير علني شوراي شهر انجام شده است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
حیدری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
0
1
توکل به خدا شورای شهر .....
ببینیم وتعریف کنیم
:
:
:
آخرین اخبار