تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۴۹۸۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رشد قیمت برق غیرکارشناسی است/ این اقدام هیچ توجیهی ندارد

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت برق و اتصال انشعاباتش در کشور تقریبا چهار برابر شده و این به نوعی وارد کردن فشار به اقشار ضعیف جامعه است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی اظهار کرد: افزایش قیمت اتصال برق خانگی چهار برابر شده و برق بهای مردم نیز رشد فزاینده‌ای داشته است.

وی با بیان اینکه این مسئله باعث نارضایتی مردم شده است خاطر نشان کرد: افزایش قیمت در این بخش باعث می‌شود تا دیگر اقلام موجود در بازار نیز رشد قیمت داشته باشد و به همین دلیل باید در اسرع وقت برای کاهش قیمت موجود اقدام کنیم.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم با انتخاب دولت تدبیر و امید، امیدوار شده‌اند که فشارهای تورمی، کاهش پیدا می‌کند و چنین اتفاقاتی با روح حضور مردم در انتخابات منافات دارد.

وی با تاکید بر اینکه رشد قیمت بسیار ناگهانی، بدون اطلاع و غیرکارشناسی است تصریح کرد: این میزان رشد قیمت در شرایط کنونی جامعه هیچ توجیه قانونی و فنی ندارد و باید اصلاح شود.

سادات ابراهیمی گفت: در خوزستان مردم در روزهایی از پائیز نیز از کولرگازی استفاده می‌کنند و این افزایش قیمت باعث بروز مشکلاتی برای آنها شده است.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات مردم باید در دستور کار مسئولان باشد گفت: در این زمینه نیز باید از همه توان برای کاهش مشکلات استفاده کرد.

وی تصریح کرد: افزایش 400 درصدی بهای انشعاب به نحوی افزایش مشکلات مردم به شمار می‌آید و این روند باید متوقف شود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار