تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۴۹۸۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تحصیل 80 طلبه خوزستانی در حوزه علمیه آل‌طیب اهواز
مدیر حوزه علمیه آیت‌الله آل‌طیب اهواز از تحصیل 80 طلبه خوزستانی در این حوزه علمیه خبر داد.
خبرگزاری فارس: تحصیل 80 طلبه خوزستانی در حوزه علمیه آل‌طیب اهواز

حجت‌الاسلام عبدالامیر رجب‌پور اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری، 80 طلبه خوزستانی در حوزه علمیه آیت‌الله آل طیب اهواز تحصیل می‌کنند.

وی افزود: این طلاب علوم دینی در سطح یک و دو در حوزه علمیه آیت‌الله آل طیب اهواز مشغول به فراگیری علم هستند.

به گفته مدیر حوزه علمیه آیت‌الله آل طیب اهواز، هم اکنون سطح یک به صورت کامل در این حوزه علمیه تدریس می‌شود و دروس سطح دو نیز، برای سال دوم است که در این حوزه علمیه تدریس می‌شوند.

وی اضافه کرد: از سال تحصیلی گذشته تدریس دروس سطح دو در حوزه علمیه آیت‌الله آل طیب اهواز آغاز شده است و تعدادی از طلاب در این سطح را تحصیل می‌کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که انجام شد از سال تحصیلی گذشته، پایه هفت که سال آغازین سطح دو در حوزه علمیه است در حوزه علمیه آیت‌الله آل طیب اهواز راه اندازی شد.

وی بیان کرد: هم اکنون 15 نفر از طلابی که سال گذشته پایه شش و سطح یک را به پایان رسانده‌اند در پایه هفت مشغول تحصیل شده‌اند.

رجب‌پور خاطرنشان کرد: همچنین 11 نفر از علاقه مندان به تحصیل علوم دینی در سال تحصیلی جاری وارد حوزه علمیه آیت‌الله آل طیب اهواز شدند.

وی در ادامه به برنامه‌های جانبی برای طلاب حوزه علمیه آیت‌الله آل طیب اهواز اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوهای زیارتی سیاحتی از جمله این برنامه‌هاست.

مدیر حوزه علمیه آیت‌الله آل طیب اهواز برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های نهج البلاغه، تفسیر قرآن و حدیث را از دیگر برنامه‌های جانبی برای طلاب علوم دینی این حوزه اعلام کرد.

رجب‌پور در پایان عنوان کرد: دوره شهید مطهری، یکی دیگر از برنامه‌های جانبی است که حوزه علمیه آیت‌الله آل طیب اهواز برای طلاب این حوزه علمیه برگزار می‌کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار