تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۴۹۸۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری همایش بزرگداشت مولوی در شوشتر
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوش از برگزاری همایش بزرگداشت مولوی در این شهرستان خبر داد.

معصومه نیکفرد اظهار کرد: اداره کتابخانه های عمومی شهرستان  شوشتر با همکاری اعضای کانون ادبی مهر کتابخانه‌ها همایش بزرگداشت مولانا را در در کتابخانه علامه شیخ شوشتری برگزار کرد.

وی افزود: کانون ادبی این شهرستان برگزاری نشست‌های تخصصی شعر و ادب را از اولویت‌های مهم خود قرار داده تا نه تنها بسترهای لازم برای جلب رضایت مخاطبان و اعضا را فراهم کند بلکه وظیفه اخلاقی خود را برای افزایش شناخت عموم جامعه نسبت به بزرگان، مفاخر ادبی و مشاهیر ایران و جهان را به انجام رساند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوشتر اضافه کرد: در این جلسه اساتید برجسته ادب فارسی کیانی‌پور و رادمنش درباره مقام و جایگاه و زندگینامه مولانا سخنرانی داشته و همچنین پارسانسب شاعر شهرستان و عضو فعال کتابخانه یکی از شعرهای خود را در خصوص عید قربان سرودند.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این همایش می‌توان به سخنرانی مرعشی معاون شورای شهر، اجزای زیبای گروه موسیقی سنتی با هنرمندی شاهمرادی و بهلول، ارائه مقاله‌ای در خصوص زندگینامه مولانا توسط نورعلی شاعر شهرستان اشاره کرد و در پایان، برنامه با اجرای زیبای موسیقی سنتی برادران بهلول همراه با سرودن شعر نی‌نامه پایان پذیرفت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار