تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۴۹۸۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دادگستری شادگان منصوب شد

در مراسمی با حضور مسئولان شهری و استانی رضا ابوالحسنی به عنوان رئیس دادگستری شادگان معرفی و منصوب شد.

 آئین تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید دادگستری شادگان ظهر امروز با حضور محمدباقر الفت رئیس دادگستری خوزستان انجام شد.

در این آئین که از ساعت 10 صبح امروز در تالار ابن‌سکیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و با حضور مسئولان شهری و استانی برگزار شد از خدمات 10 ساله پیمان چعباوی در دادگستری شادگان تقدیر و رضا ابوالحسنی به عنوان رئیس جدید دادگستری شادگان معرفی شد.

*دل کندن از این شهر و مردم سخت است

در این مراسم رئیس قدیم دادگستری شادگان با بیان اینکه از خدمت به مردم شادگان طی 10 سال گذشته مفتخرم اظهار کرد: شادگان خاک گیرایی دارد و دل کندن از این شهرستان بسیار سخت است، اما سیاست دستگاه قضایی اقتضا می‌کند که به جای دیگری برای خدمت منتقل شوم.

*پیشبرد سریع پرونده‌های قضایی

در ادامه مراسم، رئیس جدید دادگستری شادگان با بیان اینکه تبدیل به جایگزین مناسب شدن به جای رئیس قدیم بسیار سخت است اظهار کرد: در 12 سال حضور در دادگستری آبادان و ماهشهر از سنت‌ها و آداب و رسوم این مناطق بهره بردم و امیدوارم با همیاری و کمک همه مردم مشکلات فراروی دستگاه قضایی را برطرف کنیم.

ابوالحسنی با بیان اینکه کار خود را بیشتر از کار قضایی می‌داند گفت: طبق دستور مدیر کل دادگستری استان خوزستان علاوه بر پیشبرد سریع پرونده‌های قضایی، سعی خواهیم کرد به رفع محرومیت منطقه کمک کنیم.

  ظهر امروز با برگزاری مراسم تودیع و معارفه، پیمان چعباوی پس از 10 سال حضور در حوزه قضایی شادگان به مسجد سلیمان منتقل شد و رضا ابوالحسنی از شهرستان ماهشهر به عنوان رئیس دادگستری شادگان معارفه شد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار