تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۴۹۹۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درودگر:
آقای روحانی به حرف مردم گوش بده

مدیرعامل باشگاه ملوان گفت:‌ آقای روحانی به حرف مردم و مجلس گوش بده و محمد دادکان را به عنوان وزیر ورزش معرفی کنید.
صادق درودگر در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال گفت: تا زمانی که هستم واقعیت را می‌گویم. آقای روحانی خواست مردم ایران و مجلس حضور محمد دادکان به عنوان وزیر و جوانان است. او اگر به مجلس معرفی شود تنها کسی است که یک مخالف هم ندارد و از چپ و راست او را حمایت می‌کنند. به حرف مجلس و مردم گوش کنید.

وی افزود: ‌از شما به خاطر فعالیت در روابط خارجه ایران تشکر می‌کنم و اندازه 500 روز در آنجا کار کردیم اما در ورزش اندازه 5 روز هم کار نکردیم. شما کمیته دوازده نفره را تشکیل دادید که آنها رأی به حضور سلطانی‌فر و دادکان به عنوان وزیر ورزش دادند. سلطانی‌فر که در مجلس رأی نیاورد و اگر به کمیته خودتان اعتقاد دارید دادکان را معرفی کنید. من و خانواده‌ام برای شما تبلیغ کردیم اما به حرف مردم گوش کنید.

وی در مورد انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس سازمان لیگ،‌گفت:‌ تاج خدمات بسیار خوبی داشت. او بهترین جشن‌های افتتاحیه و اختتامیه را برای فوتبال گرفت و درآمدزایی داشت به نظر من او انتخاب خوبی بود.

درودگر تصریح کرد: پس از گذشت 75 روز نفر دوم نیز رأی نیاورد. به نظر من هرکس وزیر شود باید لایحه‌ای را به مجلس بدهد تا ورزش و جوانان را از یکدیگر جدا کند. کارشناس ارشد جوانان هستم و تز من در شمارگان بالایی به چاپ رسید. این دو مبحث دو حوزه جداگانه هستند و جمعشان غلط است. هرکس وزیر شود باید برای جدایی ورزش و وزارت جوانان اقدام کند.

درودگر در مورد مسئله کسر امتیاز تأکید کرد: متأسفانه می‌گویند چیزی که تصویب شده اجرا می‌شود ما باید دنبال قانون درست باشیم در جایی که همه ساکت هستند و رأی نمی‌دهند نمی‌خواهم به عنوان دیکتاتور کارم را پیش ببرم باید قانونی که مصوب می‌شود همان زمان اجرا شود.

مدیرعامل ملوان در مورد دیدار پژمان نوری تأکید کرد: پژمان نوری را دیدم و به او گفتم باید مشکلمان را حل کنیم. پنجشنبه جلسه می‌گذاریم من از نوری نخواستم طلبش را ببخشد. در حضور بوستانی و قلعه‌نویی حرف زدیم و به او گفتم با یکدیگر پیش فرماندار و باشگاه برویم و این مسئله را حل کنیم. اصلاً‌ حرفی از بخشش طلب 150میلیون‌تومانی نزدم.

درودگر در مورد اینکه اسکوچیچ توانست 6 امتیازی که هیئت مدیره گفته بود کسب کند خاطرنشان کرد: او مربی‌ای است که در 9 سال 7 قهرمانی آورده و بیخود اسکوچیچ را به ایران نیاورده او مربی بزرگی است. به هر حال در برخی مقاطع از شیوه مدیریت خود استفاده می‌کنم افتخار می‌کنم در کنار اسکوچیچ یک کادر ایرانی قوی و بازیکنان با غیرتی را داریم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار